• Hey allemaal,

    Ik vroeg me af wie er kaartjes gaan kopen voor het concert van 1D in 2015. Zo ja, waar hoop je te zitten en naar welk land ga je.

    Ikzelf hoop dat ik naar België kan, alleen moeders overhalen. Ze vind me te oud, ik ben 18, dus ik heb al gezegd dat ik alles zelf betaal en zelf rijd aangezien ik dan al mijn rijbewijs heb.

    Onder de spoiler staan de plaatsen van degene die gaan.


    Tribune 4
    Vak B: Sciathan (Rij 9) -
    Vak F: Gaudino -

    Tribune 3
    Vak C Denys-
    Vak E NiallJamesHoran (rij 14) - Sucre

    Tribune 2
    Vak E Everdeen (rij 20 stoel 1&2)
    Vak G IrishNialler (Rij 15)


    Bij naamsverandering graag Tribune of kleur door geven.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 18:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga niet, aangezien ik niet naar België mag. Helaas. Maar ik heb ze vorig jaar wel gezien, dus dat is een troost (:

    Ansolo schreef:
    Ik ga niet, aangezien ik niet naar België mag. Helaas. Maar ik heb ze vorig jaar wel gezien, dus dat is een troost (:
    Oh dat is echt balen. Is het te ver rijden?? Voor mij maakt het niet zoveel uit aangezien ik 5 minuten van de grens woon en ik heb al gezegd dat ik zelf rijd en alles betaal, nu alleen zorgen dat mama zo lief is om kaarten te bestellen voor mij aangezien ik om tien uur al op scouting ben. IK ga wel alleen, daarom wilt mama eigenlijk ook niet dat ik ga maar ik ben nu twee maal al geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)Oh dat is echt balen. Is het te ver rijden?? Voor mij maakt het niet zoveel uit aangezien ik 5 minuten van de grens woon en ik heb al gezegd dat ik zelf rijd en alles betaal, nu alleen zorgen dat mama zo lief is om kaarten te bestellen voor mij aangezien ik om tien uur al op scouting ben. IK ga wel alleen, daarom wilt mama eigenlijk ook niet dat ik ga maar ik ben nu twee maal al geweest


    Ik moet bijna het hele land door voor ik in België ben, dus dat is niet echt een optie.
    Ah, dat is dichtbij. Ken je niemand die met je mee zou willen gaan? (:

    Ansolo schreef:
    (...)

    Ik moet bijna het hele land door voor ik in België ben, dus dat is niet echt een optie.
    Ah, dat is dichtbij. Ken je niemand die met je mee zou willen gaan? (:
    Nope, ik ging met een vriendin maar die is helaas niet meer zo'n fan dat ze naar het concert wilt. Zij is ook de enigste die ik echt ken en echt fan is/was. Maar zo heel erg vind ik het ook weer niet hoor. Ik snap wel dat je niet gaat maar is Duitsland dan geen optie of is dat dan gelijk veel verder weg en nergens aan de grens? Lol ik heb nu al stres, al is het een voordeel dat je alleen wel goede plekken kunt bemachtigen vaak.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik woon in Belgie en mag niet gaan omdat het in het midden van mijn eindexamens is... En hoe graag ik ook zou willen gaan, ik weet dat mijn ouders niet te streng zijn want het is wel waar dat ik met een concert geen toekomst heb en met mijn diploma wel...
    Oh en het staat hier misschien niet echt op zn plaats, maar weet iemand welke de titel is van de song bij deze video? xx
    https://plus.google.com/u/0/102000421066102724466/posts/fvGxCQfqrMV?pid=6074220906809958018&oid=102000421066102724466

    Ik ga niet. Gezien het niet in Nederland is, en ik al voor hen vanaf Groningen naar Amsterdam ben gegaan. En dus niet naar België of Duitsland --waar ik een uurtje van de grens af woon--. Plus ik ga in mei al naar 5 Seconds of Summer. Daar ben ik op dit moment wel een stuk blijer mee.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Ik ga niet. Gezien het niet in Nederland is, en ik al voor hen vanaf Groningen naar Amsterdam ben gegaan. En dus niet naar België of Duitsland --waar ik een uurtje van de grens af woon--. Plus ik ga in mei al naar 5 Seconds of Summer. Daar ben ik op dit moment wel een stuk blijer mee.
    Logisch, ik heb mazzel aangezien ik zo ongeveer in het midden woon. Bij TMH was het korter dan naar A'dam te rijden. Brussel is wel wat verder maar aangezien ik mijn broer zijn auto dan in beslag heb heb ik zoiezo vervoer. Daarbij ben ik nergens anders fan van en ink zei al tegen mijn broer. Ik koop hooguit een parfum en een tijdschrift voor de rest spaar ik al mijn geld. Dat had ik ook tegen mama gezegd om te overtuigen en het werkte =3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga niet, ben al op 3 mei 2013 en 24 juni 2014 geweest, en zo'n grote fan ben ik niet meer. Dan zou ik liever voor andere bands naar België reizen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Yeey papa is het al mee eens dat ik ga. Ze besloten er een dagje Brussel van te maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb je al kaartjes in de presale kunnen krijgen? ^^


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Als het goed is ga ik! =D Presale kaartjes zijn al gehaald, moet alleen nog even betalen! :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga niet, heel veel redenen. x)

    1) Niemand wilt mee.
    2) Mijn Directionerfeels zijn best klein tegenwoordig ;/
    3) Ik mag niet naar BE >:C
    4) Moneyloos
    5) Ik gun de kaartjes meer aan grote fans c:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 20:08 ]


    wat was dit ookalweer

    Nee ik moet wachten tot zaterdag =( ik ben echt bang dat ik geen kaarten heb. Ik was heel de dag al gestrest en als ik zei waarom begonnen ze me uit te lachen... dusja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb je al kaartjes?

    Ik ga! Ik werd doodleuk in de les gebeld dat mijn moeder via een presale kaarten voor me had gekocht. (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb 3x geprobeerd t ebetalen en er kwam constant error en nu geeft de gehele website een error. Fijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.