• hey,
    ik ging vandaag naar mijn vriendje naar zijn groot moeder en dat was geweldig fijn,
    we hadden zoveel leuke dingen gedaan..
    maar we gingen terug naar zijn vrienden en die ware ouder dan hem en mij.
    en ik stelde voor alcohol te gaan kopen...
    ik word morgen opgenomen en ik wil mijn verdriet wegdrinken.
    wel ik dronk dus bijna een hele fles pasoa uit, niet zo straf dacht ik..
    maar ik was goed dronken ik heb geeen idee van wat ik allemaal uitkraamde, ik weet wel dat mijn vriendje zei "ge hebt u goed belachelijk gemaakt. ge wou zelfs uw string late zien!"
    en toen bij hem thuis (we moesten vertrekken) gaf hij me zo'n groot glas melk en wandelde we naar de bushalte, waar ik moest overgeven.
    toen in geel toen we op de volgende bus moeste wachten heb ik daar nog 2 of 3x overgegeven.
    en er stonden mensen bij!
    maar ik kon het niet binnen houden.
    en blijkbaar sliep ik hele tijd op zijn schouder.
    en toen we in mol waren kwam mijn moeder er aan en mijn lief vroeg "mag ik Julie nu nog zien na vandaag?"
    (huil) nu wil ik gewoon dood :'(
    ik heb mezelf en hem belachelijk gemaakt!
    ik ben gewoon een kutwijf...
    -moest ik kwijt.-

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Je moet denken: het kan altijd erger. Bijvoorbeeld dat je met 's ochtends met een vreemde in bed wakker wordt, of dat één van die jongens misbruik van je hebt gemaakt. Het heeft gelukkig geen zware gevolgen gehad, maar hou je voortaan in :'D Leven zonder alcohol is best goed mogelijk. De lol wordt er niet minder om.

    voor mij had het wel zware gevolgen...
    ik liet een kant van mij zien die niemand liever ziet.
    ik stelde nick teleur, mijn ouders en groot ouders.
    mijn vriendin die verliefd is op hem die wou met ons mee!
    en ik weigerde dat, uiteindelijk ging ze weg uit de trein.. maar ik vertelde haar dit verhaal en ze lag "strijk".

    SnowBooze schreef:
    (...)
    voor mij had het wel zware gevolgen...
    ik liet een kant van mij zien die niemand liever ziet.
    ik stelde nick teleur, mijn ouders en groot ouders.
    mijn vriendin die verliefd is op hem die wou met ons mee!
    en ik weigerde dat, uiteindelijk ging ze weg uit de trein.. maar ik vertelde haar dit verhaal en ze lag "strijk".

    In dat geval zou ik deze mensen laten zien dat het ook anders kan, ze weer trots op je laten zijn. Je bent nu bang om je zwaktes te laten zien, laat ze ook je sterke kant zien. En als jij er zelf van overtuigd bent dat je hen trots op je kan laten maken door van de drank af te blijven, dan verzeker ik je dat dat het machtigste wapen is om jezelf er weer bovenop te krijgen. Om in de eerste plaats je mentaliteit om te keren. Geloof me, het lukt! ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    SnowBooze schreef:
    (...)
    voor mij had het wel zware gevolgen...
    ik liet een kant van mij zien die niemand liever ziet.
    ik stelde nick teleur, mijn ouders en groot ouders.
    mijn vriendin die verliefd is op hem die wou met ons mee!
    en ik weigerde dat, uiteindelijk ging ze weg uit de trein.. maar ik vertelde haar dit verhaal en ze lag "strijk".

    Zeker dat het een goede vriendin is? En Volksfeind heeft gelijk. Plus, praat er over met jouw ouders. Ze kunnen jou echt wel helpen. Vertel het tegen je vriendje. Het zal echt wel helpen; na een tijd heb je een alcohol meer nodig..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California