• Ik had een hele goede vriendin waar ik nu geen contact meer mee heb.. Hadden op en aan ruzie maar waren er wel altijd voor elkaar. :)

    Wie was jou beste vriendin!


    Arooooooo

    Michelle. Maar ze verhuisde naar spanje en ik heb toen niets meer van haar gehoord :(


    Your Butt is Mine!

    ehm dat is een meisje die mijn hele leven heeft verloodt, vanaf mijn 8ste tot nu nog steeds ik kan niet eens normaal over straat dankzij haar, en nee het is mijn beste vriendin niet meer, ik heb nu een beste vriendin die WEL achter me staat en geen leugens gaat zitten bedenken ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik had vroeger een beste vriendin, maar dat is nu niet meer zo omdat ze begon te verzinnen dat ik mensen dood en ziek wou hebben. Lang verhaal, dankzij haar werd ik het buitenbeentje van de basisschool.

    Ik ben nog steeds vriendinnen met mijn Beste vriendin, en ze is nog steeds mijn Bf, al sinds ik 2 ben :3


    SLOAN.

    Een meisje, dat in groep 6 is blijven zitten en daarna zijn wij totaal uit elkaar gegroeid.
    Ik zie haar af en toe nog fietsen, alleen heb niet echt het idee dat ze me nog herkent xd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 10:53 ]


    I am an idiot, I move.

    Ik had een beste vriendin, die kende ik vanaf dat ik 1 jaar was ofzo, ze woont bij me op de brink. Alleen toen we naar de middelbare zijn gegaan kreeg zij andere vrienden en ik ook. Nu spreek ik haar héel soms nog.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    In mijn oude buurt ene Samira, daar ging ik vaak mee om. Maar op een gegeven moment ging ze me pesten en ik kwam haar weer tegen op mijn svmbo-school en samen met een andere Samira viel ze me geregeld lastig. Sindsdien heb ik een hekel aan de naam Samira :'] Nagut, nu zie ik haar nooit meer en eigenlijk boeit dat hele wijf me ook niet.

    In mijn nieuwe buurt heb ik ene Ronja ontmoet (ik was een jaar of 8/9 en daar ga ik nog steeds mee om. Ze is de enige vriendin in deze buurt. Daarnaast ging ik ook met iemand anders om, maar dat is tegenwoordig zo'n hoer geworden vind ik dat ik nu wurgneigingen krijg als ik haar alleen al zie. Ik word gewoon agressief van die kop alleen al, zoiets kan niet gezond zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Undesirable schreef:
    Ze is de slet van de school geworden en denkt nu dat ze alles is.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Een meisje die zich nu de wereld voelt.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Amy,nu nog een beetje hahaha.


    Smiling but close to tears.

    Genius schreef:
    Vroeger was dat iemand die nu zo veranderd is, zonde :')


    All this dampness is damp.

    Genius schreef:
    Vroeger was dat iemand die nu zo veranderd is, zonde :')

    Ik was beste vriendinnen met een meisje en zij was ook beste vriendinnen met mij en mijn tweelingzus. We waren altijd met zijn drieën en het was super. Maar toen we naar de middelbare school gingen is dat echt zo veranderd. We zien elkaar bijna nooit meer (ik zie mijn zus natuurlijk wel maar haar niet) maar daar gaat hopelijk verandering in komen in de vakantie.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ansje :(


    Keep on smiling

    Vroeg op de basisschool waren wij altijd samen ;p
    toen later op de middelbare school kregen we ruzie, wat trouwens de schuld van iemand anders is, en nu hebben er eigenlijk wel een hekel aanelkaar, ik heb geprobeert het goed te maken, maar ze denkt dat ze het beter weet.
    Maar dat is nu verleden tijd,
    ik heb nu een vele beter beste vriendin bijwie ik wel altijd terecht kan en me begrijpt =D


    Vampire Heart.