• Ja dat vroeg ik me af, 'Wie van jullie blijven allemaal zitten?'.

    Ik ben zo stom om dat voor elkaar te krijgern -Gayhand- Ik heb liek nog 1% kans om over te gaan, maar dan begin ik volgend jaar met slechte cijfers ...dús, ik kies er nu maar voor om te blijven zitten x']


    Maar, blijven jullie zitten of gaan jullie over? En like , als je blijft zitten, hoe heb je het voor elkaar gekregen?x']

    Ik: In begin tering hard werken, in het midden geen fuck doen, aan het einde door hebben dat ik het zo niet red en toch weer wat gaan doen.. ahum.. vet telaat - Gayhand-

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 13:59 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ga dik over (:
    Kan Gymnasium doen, maar je hebt tegenwoordig nergens Latijn of Grieks meer voor nodig, dus ga ik dat ook niet leren.


    wth.

    Ik ga over, maar ik stop met school.

    Ik heb dit jaar geen flikker gedaan en ik ga over haha.


    when words fail, music speaks.

    ik ben nog nooit blijven zitten (:
    en ik werk nooit hard,ik heb sinds maart niets voor school gedaan of nooit geleerd voor testen,en met de examens altijd iets meer dan de helft geleerd.


    everybody needs a song.

    Na heel veel leren op het eind over


    Save friends, you need them.

    ik ben sowieso over.

    Ik ga over. (:


    007

    Ik ben 2 maanden bij elkaar niet op school geweest, maar ik ga dik over ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben er over ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik blijf niet zitten maar ik ga van 3 gym naar 4 havo :X nouja ik heb mn best gedaan, ik denk wel dat het beter is zo..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben over

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 22:13 ]


    Live life limitless.

    ik heb mijn 4de middelbaar opnieuw gedaan.
    hoe ik dit klaargespeeld had wel.. heel het jaar geen kloot doen (a) xD
    en dit jaar mijn 5de dus .. mag ik gelukkig over met heeel veel geluk wel te verstaan ik deed in het begin van het jaar niets ik dacht zo van dat word ier een eitje :p punten vielen goe me met kerst tot dat pasen was 5buizen man :p en dn me 3de trimester er iets mr voor gedaan en er dn toch door geraakt.
    dus nu op naar het 6de hellyeahhh xd


    Gilles (ll)

    Ik ga over thank god, ben vorig jaar blijven zitten en er was kans dat ik wéer bleef zitten :X -lui- maar heb toch nog keihard gewerkt de laatste periode.


    -

    Ik ga over.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga over. (:
    Maar ik zit een jaar te vroeg, dus ik heb een jaartje extra, voor het geval ik ooit blyf zitten. (:


    effort never betrays you