• haai sweeties!
    ik ben bezig met een verhaal te schrijven, nog niet op de computer maar gewoon voor mezelf in een schrift. het is een hoop werk omdat ik best veel informatie moet verzamelen, maar ik wil misschien als het af is het best op quizlet zetten maar mijn vraag is dan; 'zou jij het gaan lezen?'. niet dat ik persée lezers wil, maar ik ben gewoon benieuwd.


    [mannennaam] vind wanneer hij zijn zolder aan het opruime is een dagboek, het dagboek van Charlotte jones. het dagboek komt uit de jaren zestig dus is al oud, wanneer [mannennaam] een kijkje in het dagboek neemt leert hij Charlotte Jones kennen. haar leven verteld ze in het dagboek, maar plots na vele dagen houdt het dagboek op. een open einde, [mannennaam] gaat op zoek naar meerdere familie leden uit de familie Jones. zo komt hij in contact met Charles Jones, de opa van Charlotte. hij verteld [mannennaam] dat Charlotte Jones is vermoord, en vraagt hem om het voor hem op te lossen. de zaak intereseert [mannennaam] wel dus neemt hij de zaak opzich. steeds meer en meer komt hij over de familie Jones te weten, ook komt hij drama's en verschrikkelijke gebeurtenissen tegen. maar of hij het mysterie achter de moord op Charlotte kan vinden, is nog niet bepaald.

    gebaseerd op de film; Millenium

    ik weet echt niet of het op quizlet komt, want het is heel lastig omdat ik dagboeken ga schrijven en waarschijnlijk ook foto's ga gebruiken. maar ik [als mensen het zouden willen lezen] het proberen.

    (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    het lijkt me best een leuk verhaal ^^
    ikzelf zou het wel wille leze

    Je kunt toch ook gewoon foto's op Q gebruiken?
    Doen! (Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    lijkt me fun en ik wil je altijd helpen (voor foto's dan ofzo, ik kan ze bewerken enzo) en ik ga het zeker lezen.

    ps: als je het op Q zet wil ja het dan in even in mijn GB zetten? dankje

    xXx


    Change, the only good thing in this world.

    Ik zou het wel lezen? ;d


    Smiling but close to tears.

    nou, kijk de foto's moeten er echt los bijzitten, laat maar ik kan het niet uitleggen (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat ik het wel zou lezen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Argentinia schreef:
    Ik zou het wel lezen? ;d


    All this dampness is damp.

    Argentinia schreef:
    Ik zou het wel lezen? ;d

    Ik zou het wel lezen, maar ligt eraan hoe je schrijft. ;)


    Run, but you can't escape

    Ik zou het lezen, al hangt het ervan af hoe je schrijf natuurlijk :)
    Even een opmerking; als het dagboek al uit de jaren 60 komt, hoe kan het dan dat die man de opa van Charlotte tegen komt? :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California