• AIRPLANES.


    De moeder van Ibrahim Afellay adopteert in de crisistijd van zijn leven, op zijn 17e, een 14 jarig Turks meisje. Haar ouders zijn dood, en ze kan de Marokkaanse taal helemaal niet spreken. Nu is het bij Ibrahim al helemaal druk thuis, en het is al meteen bekend dat Alysa en Ibrahim een hekel aan elkaar hebben. Ibrahim voetbalt verder bij PSV, Alysa gaat naar school. Maar Alysa wil niet naar school, ze wil de wereld rondreizen. Ze wil geen hoofddoek, geen dokter worden. De bom valt als hun moeder wilt dat Ibrahim een eigen huis gaat kopen en Alysa bij hem moet intrekken, zodat het rustiger wordt thuis. Alysa moet daarom mee naar alle wedstrijden, omdat Ibrahim haar niet alleen kan laten. Ze reizen alle vliegvelden af. Ze zitten 24/7 met elkaar opgescheept. En kunnen het niet laten elkaar leven te verpesten. Alysa gaat voetbal haten en probeert de vriendin van Ibrahim wijs te maken dat ie vreemdgaat. Ibrahim keurt geen enkel vriendje goed of toe, en ruïneert het leventje van Alysa. Door al deze omstandigheden groeien ze toch naar elkaar toe. Opeens, krijgt Ibrahim een ernstige ziekte en overlijdt hij op jonge leeftijd. Alysa krijgt spijt dat ze zo verschrikkelijk was tegen haar broer en haalt door haar tranen heen herinneringen op. Ze gaat door met het reizen van de wereld en wenst vurig dat haar broer bij haar kan zijn. Kon ze maar terug in de tijd.


    - dit is geen incest -
    Rollen:
    * Vriendin Ibrahim Afellay - S0UNDTRACK
    * Vriendin Alysa - Pershoofd + Italie
    * Reismaatje Alysa - VivaEspana + S0UNDTRACK
    * Vriendinnen van Voetballers. - Cristiano Ronaldo ; Portugal.
    - David Villa ; Italie
    - Casillas ; Footballeur
    - Sergio Agüero ; Unusual
    * Zelfverzonnen - Beste vriendin Ibrahim ; Portugal + Footballeur

    Info:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Foto:
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 19:40 ]


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Ik heb de originele al, schat.

    Ja, want dat ben ik (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ja, want dat ben ik (nerd)


    Hoi lekker ding :9~


    we've only said goodbye with words

    Ghagha, dankje wel lievord _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Reckless schreef:
    (...)

    NATUUURLIJK.


    Je had het er namelijk niet bij gezet, haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Reckless schreef:
    (...)

    Hoi lekker ding :9~

    Hoi schatje :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol:Reismaatje Alysa
    Naam: Rhys
    Achternaam:Enderson
    Foto:Klikkerdeklikkerdeklik
    Karakter: Speelvogel, actief, altijd op zoek naar een meisje dat hij -meestal niet- kan versieren, altijd in voor een beetje plezier, avonturier, niet bang van het onbekende, egoïstisch, impulsief, loyaal maar niet betrouwbaar.
    Hobby's: Klimmen, BMX (heel extreem), jetskiing, eigenlijk heel veel zolang 't hem maar een kick bezorgd.
    Extra: Hij heeft een geheime crush op Alysa, maar zwijgt er als de dood over omdat hij hun vriendschap niet wil verkloten. Verder is hij bang van honden en paarden en gek van nieuwe uitdagingen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -geeft een extra kloon, want dan kan Bella nog meer kwijlen, voor Als ibi moet voetballen-


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    -geeft een extra kloon, want dan kan Bella nog meer kwijlen, voor Als ibi moet voetballen-

    Zomaar kloon je me.(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Hoi schatje :9~


    Wannneer kom je nou thuis met die vervloekte beker? :9~


    we've only said goodbye with words

    Footballeur schreef:
    -geeft een extra kloon, want dan kan Bella nog meer kwijlen, voor Als ibi moet voetballen-


    Doe mar. :9~


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Doe mar. :9~

    HÉ HÉ HÉEEEEEE.
    zomaar laat je me klonen. (huil) Dan kan ik net zo goed niet thuis komen. buh.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Deel 1 staat er al op ladies.


    we've only said goodbye with words

    Portugal schreef:
    (...)
    HÉ HÉ HÉEEEEEE.
    zomaar laat je me klonen. (huil) Dan kan ik net zo goed niet thuis komen. buh.


    Oke, ik hoef geen kloon. Ik wacht nog braaf, 8 nachtjes (krul)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Oke, ik hoef geen kloon. Ik wacht nog braaf, 8 nachtjes (krul)

    Ja doe dat maar(cat) Dan ga ik nu even een one-night-stand met iemand hebben. Even een random meisje uitkiezen.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bedankt voor de rol <3
    (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.