• Ja want quizlet gaat dood. sorry. maar kijk naar het niveau van de mensen die nu verslaafd zijn en het forum onder spammen. En ga nu niet zeggen: jij bent ook verslaafd, jij spamt het forum ook vol: dat doe ik niet. Ik vind quizlet doodsaai geworden en zit er hooguit 1 keer per week op? Naja, veel plezier nog, ik stop. en ik weet dat die topics niet mogen maar ik heb schijt aan quizlet en ze kunnen ******* krijgen. Doei.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 aug 2010 - 18:04 ]


    when words fail, music speaks.

    wtf ? (cat)


    Life is a beautiful struggle

    wtf? en ze kunnen kanker krijgen?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 aug 2010 - 18:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Best respectloos, schelden met kanker. Mrja, doei dan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    millenium schreef:
    wtf? en ze kunnen kanker krijgen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 aug 2010 - 18:07 ]

    en bedankt(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wtf:

    IDGAF schreef:
    Ja want quizlet gaat dood. sorry. maar kijk naar het niveau van de mensen die NU verslaafd zijn en het forum onder spammen. En ga nu niet zeggen: jij bent ook verslaafd, jij spamt het forum ook vol: dat doe ik niet. Ik vind quizlet doodsaai geworden en zit er hooguit 1 keer per week op? Naja, veel plezier nog, ik stop. en ik weet dat die topics niet mogen maar ik heb schijt aan quizlet en ze kunnen kanker krijgen. DOEI.


    :8

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 aug 2010 - 18:06 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    :8


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dámn, schelden met kanker. Er zit iets los in jouw kop.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ga even je frustraties ergens anders op africhten wil je? En als jij vind dat mensen 'de kanker mogen krijgen' dan vind ik dat jij een kogel door je kop verdient.

    Ja bot tegen bot ja. En ik weet dat een moderator dit soort reacties niet hoord te geven maar zoiets zeg je niet.

    En heb je geen zin meer in Quizlet, dan ga je toch? En dan kom je over een tijdje toch terug om te kijken of je het misschien wel weer leuk vind en zo niet, dan toch niet?

    Ik vind het een beetje achterlijk hoe je nu doet tegen de mensen die volgens jou verantwoordelijk zijn voor het feit dat Quizlet 'dood' is.

    Edit: Trouwens, aandacht krijg je hier niet door lieve Bo. Ga die maar bij je ouders halen...

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:04 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik voel me aangesproken want mijn grootmoeder heeft borstkanker..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    KirstenSnaps schreef:
    Ga even je frustraties ergens anders op africhten wil je? En als jij vind dat mensen 'de kanker mogen krijgen' dan vind ik dat jij een kogel door je kop verdient.

    Ja bot tegen bot ja. En ik weet dat een moderator dit soort reacties niet hoord te geven maar zoiets zeg je niet.

    En heb je geen zin meer in Quizlet, dan ga je toch? En dan kom je over een tijdje toch terug om te kijken of je het misschien wel weer leuk vind en zo niet, dan toch niet?

    Ik vind het een beetje achterlijk hoe je nu doet tegen de mensen die volgens jou verantwoordelijk zijn voor het feit dat Quizlet 'dood' is.


    Edit: Trouwens, aandacht krijg je hier niet door lieve Bo. Ga die maar bij je ouders halen...


    Go Kirsten ='D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:05 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    amorevampiro schreef:
    Ik voel me aangesproken want mijn grootmoeder heeft borstkanker..


    mijn moeder heeft kanker gehad, en dan is dat echt gewoon fucked up als iemand zoiets zegt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat interesseert het ons dat jíj het hier niet meer leuk vindt? En doe normaal. Niemand verdient kanker. Ga ergens anders aandacht zoeken, niet hier op Quizlet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nou staan er sterretjes?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En topics gooien we niet meer zomaar dicht, omdat users dan kwaad worden en vinden dat ze niets meer mogen. Dus ik vraag het aan jullie. Willen jullie dat dit topic open blijft, of zal ik het gewoon sluiten?


    Wie du mir, so ich dir.