• Ik heb een nieuw verhaal met justin bieber en twilight gemixt ik heb al een hoofdstuk maar ik heb er maar 1 geactiveerd. Justin bieber komt er pas later in voor (srry voor dat)
    OKe kunnen jullie het please lezen ik ben een beetje obsessed met reacties...Enzo...

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/24423/curious-twilight--justin-bieber-/
    [/url]
    Ik wil er et liefst 3 of twee meer zijn altijd welkom
    Maar ik weet al dat niemand er op gaat reageren en dat mensen dit topic gaan negeren dus...Ja

    (ik beloof dat het echt leuk gaat worden!!!) Het begin is wel een beetje saai...
    Srry daarvoor... (ik heb maar 1 hfstuk geactiveerd) HAHAH
    Maar ja
    En bedankt Bieber babe voor jouw reactie!(ookal staat er alleen maar 'verder'op)
    Ik beloof voor de drie eerste die reageren dat ik hun story lees en er reacties opzet...
    AHAH
    Oke genoeg gezegd alleen nog ff dit...
    Als je dit irritant vind dan exuseer ik me voor het irriteren ..
    XN

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 13:15 ]

    Srry verkeerd knopje HAHHAHAHAH
    XN

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 13:15 ]

    Ik zal je verhaal wel lezen(flower)

    Ik heb hem gelezen x]]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Moet em weg halen van een mod staat teveel hoofdletters in heb geen zin om em over te typen deze reactie...

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 17:31 ]

    Ik hoopte nog meer lezers maar goed!! Ik praat teveel op mijn topic is dat niet verboden???
    AAHAH
    Maarja ik wil
    nicoleB Bedanken (mijn naamgenote)
    Chiara bieber
    Ik vind het echt aardig dat jullie het hebben gelezen plus nog gereageerd hebbem !
    Dankjullie wel!
    HAHA Als jullie dit lezen!

    IK ga het lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)