• Ja, heel raar. Mijn mooi zwart haar krijgt een contrast violet van kleur. Damn, is dat zelfs mogelijk?
    Veranderd jou haarkleur soms? Natuurlijk dan haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee, mijn haren blijven gewoon bruin.

    -> Spelfoutje uit de titel gehaald.
    On: Mijn haar verkleurt altijd van mijn zwart geverfde zwart naar bruin ><


    I am an idiot, I move.

    Ik verf het dus..ja?


    your eyes are like stars in the night.

    Luigi schreef:
    Nee, mijn haren blijven gewoon bruin.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uhm, ik heb allerlei verschillende kleuren blond door elkaar, en nu het herfst wordt zijn de platinablonde plukjes verdwenen. ): dus het verandert wel steeds ja.


    It's time to be happy again.

    Ja, maar dat komt omdat mijn moeder lichtbruin haar heeft en mijn vader (had) rost haar(donker rood achtig haar). Daardoor heb ik lichtbruin/kastanjebruin achtig haar met een roste schijn er op en hier en daar wat blonde plukjes (ja van mezelf, ik verf mijn haar niet) er doorheen. In de zomer zijn die blonde plukjes ook wat lichter(:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 13:30 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ja, maar dat komt omdat mijn moeder donkerblond haar heeft en mijn vader (had) rost haar(donker rood achtig haar). Daardoor heb ik donkerblond haar met een roste schijn er op en hier en daar wat blonde plukjes (ja van mezelf, ik verf mijn haar niet) er doorheen. In de zomer zijn die blonde plukjes ook wat lichter(:


    wauw, dat klinkt echt heel mooi. x)


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Uhm, ik heb allerlei verschillende kleuren blond door elkaar, en nu het herfst wordt zijn de platinablonde plukjes verdwenen. ): dus het verandert wel steeds ja.


    Wow da's echt cool, die van mij is nog steeds een beetje zwart, maar krijgt een paarse contrast, dan denk ik echt van, 'wtf, is dat zelfs mogelijk'


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nightingale schreef:
    (...)

    wauw, dat klinkt echt heel mooi. x)

    Haha, dankje (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, als ik lang in de zon zit(zomer), dan wordt mijn haar wat blonder dan het is als het uit mijn hoofd kom. ^^
    En ik verf sommige plukjes met semi-permanente verf, dus dat verandert ook wel...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik had vroeger echt heel blond haar, niet witblond of zo, maar echt blond, en nu heb ik een soort peper en zout kleur. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tot nu toe niet. Maar ik verwacht het ook niet.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 13:38 ]

    In de zomer is mijn blonde haar veel lichter dan in de winter.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb zelf donkerbruin haar en in de zon krijgt hij een kastanje rode gloed. maar als ik uit de zon ben gaat dat weg. telt dat??

    o mijn zusje is blond en die word lichter in de zomerxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dat heb ik ook ja.
    Eerst was mijn haar donker blond, nu is het bruin ^^
    Maar dat komt, omdat elke 7 jaar je haar veranderd :]
    Waarschijnlijk daar dus door ^^


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them