• Joaa, douw daar op en toon wat je het laatst gekopieerd hebt. Hebben we al lang niet meer gezien. ;D

    Heeeei,

    Juist. Heel erg bedankt voor je reactie op die poll. Kan ik weer wat mee. Djeezz, jullie hebben echt een té grote fantasie. x) Heb me doodgelachen.
    En jaaa,
    dit berichtje stuur ik zo ongeveer naar iedereen. Lekker origineel, ik weet. x)
    Maar goed, BEDANKT. :Y)

    Kusjes,
    Roos

    ps; Bedankt dat je mijn story leest.! (flower)


    Ik was te lui om naar iedereen apart een berichtje te sturen. :Y)


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    wk kijken @ ggast


    -

    helemaal niks xD


    love is in the air... but i can't fly

    http://www.youtube.com/watch?v=UeV3-5Rkujs

    Sum 41 -


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Niets (:


    Never run out of reasons to smile...

    ze zingen nederland heeft de bal van goud nou je ken beter mijn ballen likken dan heb je er twee van goud

    Dat stuurde een gozer naar mij en stuurde ik door hoor. Geen rare dingen gaan denkenXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Toen ik perongelijk mijn voet verkeerd neerzette, kraakte de trap. Ze zagen me en namen me te grazen. Eentje nam mijn armen beet en hield ze strak vast achter mijn rug. De ander zette het pistool tegen mijn voorhoofd. 'Één beweging en je gaat eraan', zei hij tegen mij. Jammer voor hun, wist ik toen al dat ik deze krachten had. Toen diegene met het pistool verder ging met spullen inpakken, veranderde ik mijn hand in een grote klauw. Ik wachtte even, zodat de ander, die me vast had, me losjes ging vasthouden en het niet zou verwachten. Toen draaide ik me krachtig om en greep hem bij zijn keel. Ik boorde mijn klauwen in zijn keel. Het bloed stroomde uit zijn nek wanneer ik hem losliet. De ander draaide zich snel om en richtte zijn pistool op me. Toen hij zag dat er wat mis was met mijn hand en zijn partner met een doorboorde keel op de grond lag, begon hij te trillen. Wanneer hij de trekker overhaalde, veranderde ik mijn klauw in een lange lange dikke sliert met aan het einde een klauw. Ik sloeg het pistool uit zijn hand en greep zijn borst met volle kracht vast. Mijn hand doorboorde zijn borst, ik greep zijn hart en rukte het eruit. Toen hij neerviel, leek alles in slomotion te gaan. Het hart bleef nog ff door pompen in mijn hand. Ik liep naar hem toe en propte het hart in zijn eigen mond

    Hehe x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Hoi

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 16:10 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    http://hetmysterie.netfirms.com/postcard/pictures/engel_10.jpg

    Samira zegt:
    Dat had je wel kunnen zeggen hoor dan.
    J. zegt:
    Nee, durfde ik niet. ;$
    Samira zegt:
    Doe niet zo schattig, haha.

    oke, leuk. (krul)


    Smiling but close to tears.

    http://www.youtube.com/watch?v=rsIFByF4oZM

    omg hoe erg. $


    Life is a beautiful struggle

    Keith

    Haha, achternaam voor mijn sim (:


    Never run out of reasons to smile...

    Oops! You have 28 seconds before you can buy another item from the Free Shop! Dont be so greedy!!