• De stelling van vandaag luidt:
    Liever te dik dan te dun.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meer eten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 10:15 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Liever geen van beide.
    Maar als ik toch moet kiezen, dan liever te dun, want aankomen is makkelijker dan afvallen. (nerd)


    Where there is a sea there are pirates...

    Tot op zekere hoogte, ja. Ik weet niet, het ligt eraan wat je té dik/dun noemt. Als het niet gevaarlijk wordt maakt het helemaal niet uit, of je dikker bent of juist dunner. -ja ik lul er omheen.

    Oneens.


    Scream for mercy!

    Liever te dun. Mijn mening.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Oneens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij te dik zit er teveel vet om je hart, waardoor die veel meer kracht moet zetten om te pompen. Oftewel, mindere kans dat je de 100 haalt. Maar dun zijn is ook geen pretje, ik ben zelf best slank en daar kan ik helemaal niks aan doen. Ik ben gewoon van mezelf slank. Als je slank bent kun je je botten voelen en sommige mensen kunnen sommige botten zien zitten en dat is beschamend.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oneens.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hell yeah :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hell yeah :)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Eens en oneens...

    Ik ben liever gezond, niet TE dun en niet TE dik ..

    Zelf ben ik normaal slank en zo wil ik het houden lekker gezond

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 0:47 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    Eens en oneens...

    Ik ben liever gezond, niet TE dun en niet TE dik ..

    Zelf ben ik normaal slank en zo wil ik het houden lekker gezond


    Write down what you can not say

    Eens
    Te dik zijn is slecht voor je gezondheid, maar te dun zijn is nog erger. Als je te dik bent dan heb je wel veel vet overal zitten enzo, maar als je te dun bent dan is je lichaam ondervoedt, leeft het amper, het heeft niets om te verbranden en om energie uit te halen. Te dun zijn maakt meer organen stuk dan te dik zijn. En het is véél moeilijker gewicht bij te komen dan te verliezen.
    Het best van alles is gewoon gezond te zijn, mollig of dun, wat maakt het uit, gezondheid gaat boven alles he.

    Oneens.

    Liever te dun dan te dik denk ik. Maar eigenlijk geen van beide, want het is allebei niet gezond.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.