• Nou, het begon ongeveer 2 weken geleden, ik had een examenfeestje en had net te horen gekregen dan mijn crush P 2 meisjes mee naar huis had genomen. Dus ik als een gek gaan zuipen, nou serieus er is niks leuks aan alles zien draaien (niet beginnen dus kindjes die nog nooit gedronken hebben, is niet goed voor je! :x). Nou ik was dus de hele avond al met een vriend aan het praten J, en J zat P uit mijn hoofd te praten van "hij is jou niet waard, hij is te oud, blablabla". En op een gegeven moment had ik dus door dat hij niet naar mijn ketting zat te kijken (wat ik daarvoor dacht). Ooh geloof me dat is beschamend. Maar goed, we gingen zitten en ineens ging hij me allemaal vast pakken enzo, en ik was zo dronken dat ik het toe liet. En toen ging iedereen pushen dat we moesten zoenen, draaide ik me naar J om iets te zeggen, zoent hij me! o_o

    Ik was dus helemaal over de zijk, ook omdat ze daarna weer begonnen met pushen. Ik ben boos weg gelopen, hij snapte de hint geloof ik XD. Maar toen moest hij me thuis brengen en toen ging hij weer om een kusje vragen. Ik zei dat ik eerst een wilde nadenken over dit alles. Want het feit is, ik ben smoorverliefd op P. Naja de dagen daarna waren saai en ik heb wat gezwommen, ook met J want die hing daar rond. Ik moet toegeven hij ziet er goed afgetraint uit en ik ging anders naar hem kijken dan normaal. Maar toen kwam J2 ineens een keer zwemmen, ik kende hem nog niet maar hij was wel aardig. Toen kwam het 2e examenfeest, J en J2 waren daar allebij. J zat met een ander meisje te flirten en dat maakt me heel erg jaloers. Echt ik voelde me zooo kut! Toen ging ik maar weer zuipen (ik meen het kindjes niet doen! ;o). Deze keer was ik lichtelijk dronken en ging gewoon bij J op schoot zitten, maar toen ging ik even naar de wc stond hij weer bij dat kut meisje te flirten (dat hem daarna heeft laten zitten voor een hele knappe jongen, gheghe :3). Nou ik was er klaar mee en ging een beetje met J2 praten enzo en ik belande ook op zijn schoot, hij pakte me hand vast enzo. En ik voelde me echt op me gemak, niet zoals bij J dat ik zo iets had van 'eigenlijk wil ik dit niet...' Toen fietste ik naar huis met, E, J en J2. J fietste bijna tot het einde mee maar ging toen naar zijn huis maar J2 ging mij thuis brengen en daar hebben we gezoend.

    En nu weet ik niet meer wat ik moet doen, want kijk opzich is J2 wel leuk, maar nog steeds voel ik meer voor P. En sowieso weet J2 nog neit dat ik fan ben van TH en dat Bill best een grote rol speelt in mijn leven. Ik ben ook bang dat hij helemaal gek word als hij mijn kamer in loopt ofzo (poster, posters en nog eens posters). En dan hebben we nog J, iets maakte me jaloers doen het lijkt me sterk dat daar niks achter zit. Maar ik word helemaaaaaaal gek van mezelf, ik kom hier echt niet uit.

    Help?


    -

    Waarschijnlijk was je gewoon jaloers dat ie die aandacht nu aan een ander gaf ipv jou. Ik denk niet dat je dan echt iets voor hem voelt. ;p Maar ik ken jouw gevoel natuurlijk niet.
    En ik zou die posters sowieso dumpen. Jongens raken snel geintimideerd door posters ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het klinkt nu misschien stom, maar weet je zeker dat dat met P. haalbaar kan zijn?
    Want de helft van Quizlet weet -denk ik- ondertussen wel wie het is. No offence, maar ik denk dat J. een veiligere optie is?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Het klinkt nu misschien stom, maar weet je zeker dat dat met P. haalbaar kan zijn?
    Want de helft van Quizlet weet -denk ik- ondertussen wel wie het is. No offence, maar ik denk dat J. een veiligere optie is?

    Maar veilig is niet altijd leuker :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm, naja, je kunt niets beginnen met die jongen voordat hij weet wat belangrijk is in je leven. Als je wat met hem wilt, zul je hem over Bill, P, Tokio Hotel en dergelijke moeten vertellen. Want anders is dit gewoon gedoemt om te mislukken...

    Gewoon eerlijk zijn dus, en als hij het dan niet meer ziet zitten, dan is hij je aandacht niet meer waard...

    Edit: Met die jongen bedoel ik J2, want dat met J wordt hem niet, denk ik. Volgens mij vind je gewoon zijn aandacht leuk, maar niet meer. :3

    En tja, P, daar zou ik ook niet op rekenen...

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 18:31 ]

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Maar veilig is niet altijd leuker :'D

    I know, haha :'D Maar het lijkt me wel verstandig als je daar vantevoren bij nadenkt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De tijd zal het uitwijzen ? ;s


    None but ourselves can free our minds.

    Reassurance schreef:
    (...)
    I know, haha :'D Maar het lijkt me wel verstandig als je daar vantevoren bij nadenkt (:

    Ja dat is natuurlijk ook zo :o
    Anders stap je misschien de verdoemenis in
    haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bedankt, het is gewoon een beetje kut, en ja wss weet half Q wie P is, maar ik heb zo het vermoede dat hij op quizlet komt of is geweest :x


    -

    wow ff ademhalen....
    ga gewoon ff nadenken over het volgende
    is P bereikbaar?
    is J goed voor je?
    en is J2 een goeie zoener?
    geen idee wrm ik da vraag....


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    wow ff ademhalen....
    ga gewoon ff nadenken over het volgende
    is P bereikbaar?
    is J goed voor je?
    en is J2 een goeie zoener?
    geen idee wrm ik da vraag....

    haha je liet me lachen met die laatste vraag :'D


    -

    Ik zou, zoals hierboven gezegd, je afvragen wat haalbaar is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Ik zou, zoals hierboven gezegd, je afvragen wat haalbaar is.

    en dat is juist het moeilijkste :'(


    -

    Extraneous schreef:
    (...)
    en dat is juist het moeilijkste :'(

    I know, maar toch moet het ): Want hier wordt je ook niet blij van


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    (...)
    I know, maar toch moet het ): Want hier wordt je ook niet blij van

    nee dat klopt, meneer maakt me een beetje gek :x


    -

    Holy fock, relativeren. -Haalt adem- Relativeren. En dat lukt me niet. Ongelofelijk, je hebt het jezelf ingewikkelder gemaakt dan ik ooit voor mekaar heb gekregen O.O
    Eerst: alles zelf op een rijtje zetten. En in dit geval zou ik er ook echt een pen en papier bij pakken -.-


    No growth of the heart is ever a waste