• Nou, het begon ongeveer 2 weken geleden, ik had een examenfeestje en had net te horen gekregen dan mijn crush P 2 meisjes mee naar huis had genomen. Dus ik als een gek gaan zuipen, nou serieus er is niks leuks aan alles zien draaien (niet beginnen dus kindjes die nog nooit gedronken hebben, is niet goed voor je! :x). Nou ik was dus de hele avond al met een vriend aan het praten J, en J zat P uit mijn hoofd te praten van "hij is jou niet waard, hij is te oud, blablabla". En op een gegeven moment had ik dus door dat hij niet naar mijn ketting zat te kijken (wat ik daarvoor dacht). Ooh geloof me dat is beschamend. Maar goed, we gingen zitten en ineens ging hij me allemaal vast pakken enzo, en ik was zo dronken dat ik het toe liet. En toen ging iedereen pushen dat we moesten zoenen, draaide ik me naar J om iets te zeggen, zoent hij me! o_o

    Ik was dus helemaal over de zijk, ook omdat ze daarna weer begonnen met pushen. Ik ben boos weg gelopen, hij snapte de hint geloof ik XD. Maar toen moest hij me thuis brengen en toen ging hij weer om een kusje vragen. Ik zei dat ik eerst een wilde nadenken over dit alles. Want het feit is, ik ben smoorverliefd op P. Naja de dagen daarna waren saai en ik heb wat gezwommen, ook met J want die hing daar rond. Ik moet toegeven hij ziet er goed afgetraint uit en ik ging anders naar hem kijken dan normaal. Maar toen kwam J2 ineens een keer zwemmen, ik kende hem nog niet maar hij was wel aardig. Toen kwam het 2e examenfeest, J en J2 waren daar allebij. J zat met een ander meisje te flirten en dat maakt me heel erg jaloers. Echt ik voelde me zooo kut! Toen ging ik maar weer zuipen (ik meen het kindjes niet doen! ;o). Deze keer was ik lichtelijk dronken en ging gewoon bij J op schoot zitten, maar toen ging ik even naar de wc stond hij weer bij dat kut meisje te flirten (dat hem daarna heeft laten zitten voor een hele knappe jongen, gheghe :3). Nou ik was er klaar mee en ging een beetje met J2 praten enzo en ik belande ook op zijn schoot, hij pakte me hand vast enzo. En ik voelde me echt op me gemak, niet zoals bij J dat ik zo iets had van 'eigenlijk wil ik dit niet...' Toen fietste ik naar huis met, E, J en J2. J fietste bijna tot het einde mee maar ging toen naar zijn huis maar J2 ging mij thuis brengen en daar hebben we gezoend.

    En nu weet ik niet meer wat ik moet doen, want kijk opzich is J2 wel leuk, maar nog steeds voel ik meer voor P. En sowieso weet J2 nog neit dat ik fan ben van TH en dat Bill best een grote rol speelt in mijn leven. Ik ben ook bang dat hij helemaal gek word als hij mijn kamer in loopt ofzo (poster, posters en nog eens posters). En dan hebben we nog J, iets maakte me jaloers doen het lijkt me sterk dat daar niks achter zit. Maar ik word helemaaaaaaal gek van mezelf, ik kom hier echt niet uit.

    Help?


    -

    Ik zou voor J2 gaan, hij klinkt gewoon leuk!


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb geen ervaring met de liefde -nog nooit een lief gehad (waar ik écht van hield/verliefd op was/...) :'D-, maar het is natuurlijk het meest logisch dat je voor P kiest. Want tenslotte zie je hem het liefst. Maar het feit dat hij twee meisjes mee naar huis nam en dat hij -blijkbaar- nogal onbereikbaar is. Hmm... (cat)

    J dat is kalverliefde. Ook al vond je het niet leuk, je bent waarschijnlijk gewoon jaloers omdat je gewoon was dat hij jou alle aandacht schonk en dan plots een ander meisje. Daarbij lijkt wat ik net zei je zelf heel waarschijnlijk: er zit niets achter. J is -volgens mij- dus geen optie :Y)

    J2 ken je nog maar pas. Hem zal je eerst beter moeten leren kennen, meer met hem moeten omgaan. En -wat heel belangrijk is- over de dingen praten die belangrijk zijn in je leven. Accepteert hij die dingen niet? Dan is hij geen optie meer. Accepteert hij ze wel en voel je -na meer met elkaar om te gaan- echt wat voor hem? Dan is J2 de beste (en veiligste) optie.

    Maar zoals Appelmoes zei: veilig is niet altijd het leukst. Daarbij is het volgens mij erg moeilijk om een relatie met iemand te hebben als je iemand anders liever ziet.

    Maar eigenlijk heeft dit alles jou niet verder geholpen. Dit is gewoon een domme, nutteloze analyse die eigenlijk (bijna) helemaal hetzelfde is als de raad van de anderen.

    Je moet echt even tijd nemen voor jezelf om alles op een rijtje te zetten en zoals Volksfeind zei: neem er pen en papier bij. :'D
    Je moet echt goed rekening houden met alles dat ermee te maken heeft: is het haalbaar, is hij bereikbaar, zie ik hem wel graag, etc.
    Op die basis moet je steunen voor je pen en papier werk.

    Echt heel veel succes :/


    Only losers can act the way you do

    Oh, & above all: Blijf van die alcohol af.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 0:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Oh, & above all: Blijf van die alcohol af.

    Dat doe ik voortaan wel, of on ieder geval met mate :x


    -

    Starwarsdude schreef:
    Ik heb geen ervaring met de liefde -nog nooit een lief gehad (waar ik écht van hield/verliefd op was/...) :'D-, maar het is natuurlijk het meest logisch dat je voor P kiest. Want tenslotte zie je hem het liefst. Maar het feit dat hij twee meisjes mee naar huis nam en dat hij -blijkbaar- nogal onbereikbaar is. Hmm... (cat)

    J dat is kalverliefde. Ook al vond je het niet leuk, je bent waarschijnlijk gewoon jaloers omdat je gewoon was dat hij jou alle aandacht schonk en dan plots een ander meisje. Daarbij lijkt wat ik net zei je zelf heel waarschijnlijk: er zit niets achter. J is -volgens mij- dus geen optie :Y)

    J2 ken je nog maar pas. Hem zal je eerst beter moeten leren kennen, meer met hem moeten omgaan. En -wat heel belangrijk is- over de dingen praten die belangrijk zijn in je leven. Accepteert hij die dingen niet? Dan is hij geen optie meer. Accepteert hij ze wel en voel je -na meer met elkaar om te gaan- echt wat voor hem? Dan is J2 de beste (en veiligste) optie.

    Maar zoals Appelmoes zei: veilig is niet altijd het leukst. Daarbij is het volgens mij erg moeilijk om een relatie met iemand te hebben als je iemand anders liever ziet.

    Maar eigenlijk heeft dit alles jou niet verder geholpen. Dit is gewoon een domme, nutteloze analyse die eigenlijk (bijna) helemaal hetzelfde is als de raad van de anderen.

    Je moet echt even tijd nemen voor jezelf om alles op een rijtje te zetten en zoals Volksfeind zei: neem er pen en papier bij. :'D
    Je moet echt goed rekening houden met alles dat ermee te maken heeft: is het haalbaar, is hij bereikbaar, zie ik hem wel graag, etc.
    Op die basis moet je steunen voor je pen en papier werk.

    Echt heel veel succes :/


    I live for the applause, you will die for it.