• Ja die heb ik (A)
    We hadden vndg 'schoolreisje'.
    De eerste klassers gingen gezellig naar Walibi met schoolreis,maar wij moesten naar de Ardennen.

    Hier een klein verslagje van Mevrouw Jansen[aa]

    Ik werd wakker om kwart voor 7 door mijn moeder die haastig door mijn kamer riep "Shanice,opstaan!Te laat!Verslapen!".Dus ik opstaat en wassen en je kent het wel.
    Toen ging ik een vriendin ophalen met de auto en gingen we naar school.Om half 8 waren we op school en konden gelijk de bus in.-Even klein stukje doorspoelen-.Naar 3 uur in de bus te hebben gezeten(was het leukste van de hele dag) kwamen we aan in België.Dus we moesten groepjes maken.Dus ik ging met 3 jongens en mijn vriendin(omdat 1 van die jongen van die berg schoenen aan had en dus als ik ergens viel,hij me kon helpen).In het begin ging het wel want we moesten toen per groepje weg.Eenmaal stonden er 2 docenten bij z'n brug en daar moest je over z'n laddertje naar beneden(ja van de brug af Dit laddertje en dan moest je onder de brug door om er weer op te klimen.Maar toen kwam het.We moesten verder lopen door het bos en toen moest ik plassen.Niemand wc papier bij!Dus maar weer door lopen.Liepen we over takken enzo en toen zag ik een soort zand.Dacht ik te minste.Ik zachte er zo door heen!Iedereen lachen natuurlijk dus mijn broek en schoenen al vies.Daarna was ik groepje kwijt en ben ik en mijn vriendin helemaal omhoog gelopen op z'n bosrand en we waren verdwaald.Dus ik helemaal roepen.Toen eindelijk kwamen leraren aan.Dus wij meelopen.Viel ik helemaal in die modder dus hele broek was nu vies+schoenen+handen+Shirt.Dus ik schelden omdat we toen pas 2 uur aan het lopen waren(!).Naar 5 uur lopen kwamen we bijna bij eindbestemming flikkerde ik eerst nog eens op mijn bek dus hele hand kapot.En ze zeiden dat we de pijlen moesten volgen en links aanhouden.Nou wij dus doen(Vriendin en ik) moesten we weer het bos in.Dus ik d8 ; hoe kan dat nou?Het is toch bij z'n camping?.Bleek dus dat we verkeerd waren gelopen dus moesten we wéer helemaal terug lopen(omhoog lopen en dat was kei stijl!) toen kwamen we bij die café ging iedereen lachen en zeggen ; Waarom zijn jullie zo laat,hahah!Dus ik sjaggo.Ik me omgekleed(Hempje,Voetbalbroek,En sokken(Kon schoenen niet meer aan)).Dus al helemaal onprettig daar zitten eten.En als dat nog niet genoeg is...Ik heb kans op teken en ik zag er eentje lopen op z'n boomstronk!


    Het verslagje is toch wat groter geworden 0 : )

    Maar ik werd er behoorlijk sjaggo van.Laatste schoolreisje op mijn school en dn z'n sh*t uitje!5 uur lopen!srry maar op dat gebied kan ik heel ontevreden zijn :x

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 23:46 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wozem, lijkt me zwaar kut idd,


    Save friends, you need them.