• Het valt me op dat er zóveel mensen sociaal onhandig zijn. Neem bij mij op VWO nou een meisje. Serena heet ze en ze heeft geen vrienden. Ze ging op uitwisseling, zoende met een duitsers en deed het vervolgens nog een keer omdat ze dacht dat ze vriendinnen was met een meisje, die vervolgens álles doorgeluld heeft. Nu doet ze alles om in de smaak te vallen bij dat meisje. Zwaar triest. :o
    Nog meer sociaal onhandige gevallen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Shade schreef:
    Ik. Op het internet kan ik echt goed mijn zegje doen etc. Maar in reallife ben ik met andere mensen echt een ramp. (Behalve dan met vrienden).

    Same here >.> damn you onzekerheid -,-' Alhoewel ik me wel verbaasde over hoeveel mensen mijn naam kende in Limburg (3-daags kamp/excursie van school)

    Uh, als je met sociaal onhandig ook mensen die gewoon totaal geen woord zeggen bedoelt.... Bij mij in de klas zit een meisje die altijd een gesloten antwoord geeft, ookal stel je een open vraag. Alleen bij haar vriendengroepje (die wel heel groot is, maar dat komt door de zeer sociale mensen die er ook bijhoren en dus allemaal andere mensen erbij halen) zegt ze soms hele zinnen en soms ook wel een heel gesprek. We hebben het al een beetje opgegeven om gesprekken met haar aan te gaan, want al 3 jaar krijgen we niet echt een antwoord. Maar ik ben wel blij voor d'r dat ze zich wel beter voelt in haar eigen groepje (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Shade schreef:
    Ik. Op het internet kan ik echt goed mijn zegje doen etc. Maar in reallife ben ik met andere mensen echt een ramp. (Behalve dan met vrienden).


    Only losers can act the way you do

    Maudjuhh schreef:
    Wij hadden een jongen in de klas. Hij werd vroeger veel gepest. Hij had een vriend van hem bij zijn keel gegrepen omdat hij hem ook zat te pesten. Sindsdien wordt hij om alles boos. Je kunt geen grapje over hem maken!
    Echt Creepy:O


    Ik kan je vertellen dat dat héél logisch is. Ik ben zelf vanaf mijn 3e tot mijn 17e gepest, en zoiets verpest je geestelijk helemaal tot op de afgrond.
    Kan de jongen ook alleen maar groot gelijk geven! Zou het in zijn plek waarschijnlijk ook gedaan hebben als iemand te ver ging!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Wat mij opviel tijdens de modmeeting was dat veel mensen erg terughoudend waren in het begin en eigenlijk toonde ik min of meer al degene die ik was (althans, naar mijn herinneringen).

    Dat was bij de laatste meeting een stuk minder hoor (: Maar het was toen omdat de meeste elkaar voor het eerst zagen enzo. Dan is het voor sommige toch lastiger I guess.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    (...)
    Dat was bij de laatste meeting een stuk minder hoor (: Maar het was toen omdat de meeste elkaar voor het eerst zagen enzo. Dan is het voor sommige toch lastiger I guess.

    Ja, de meeting waar ik niet bij was :'D -thumb down-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben heel erg onzeker en ik heb echt super veel last van verlegenheid. Echt super kut..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Shade schreef:
    Ik. Op het internet kan ik echt goed mijn zegje doen etc. Maar in reallife ben ik met andere mensen echt een ramp. (Behalve dan met vrienden).


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Shade schreef:
    Ik. Op het internet kan ik echt goed mijn zegje doen etc. Maar in reallife ben ik met andere mensen echt een ramp. (Behalve dan met vrienden).

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik ben in het begin ook sowieso heel terughoudend. :'D

    Nou dat vond ik best meevallen? (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik ben niet echt sociaal,maar ik heb wel vrienden. Ik ben gewoon liever alleen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall