• Ik heb morgen geen school dus. Ergens weet ik ook niet of we hiermee veel gaan bereiken... Heeft er nog iemand geen school?


    I don't think you quite understand, honey

    Dicht? Hoezo?


    Some people are art and do art at the same time

    Terreurdreigings niveau 4 is ingegaan in Brussel. Daarom zijn alle openbare gebouwen gesloten, winkels dicht, evenementen stop gezet of geannuleerd, etc. Ik denk dat hierom zal zijn, niet?


    A girl who wonders.

    Laurentum schreef:
    Dicht? Hoezo?


    Ik denk vanwege de terreurdreiging?

    Krueger schreef:
    Terreurdreigings niveau 4 is ingegaan in Brussel. Daarom zijn alle openbare gebouwen gesloten, winkels dicht, evenementen stop gezet of geannuleerd, etc. Ik denk dat hierom zal zijn, niet?

    Dit ja. Was ik even vergeten te vermelden, oeps.


    I don't think you quite understand, honey

    Wat? Terreurdreiging in België? Ik woon in Nederland. Okay, we're all fucked up :')


    Some people are art and do art at the same time

    Eh ja, ik weet niet echt wat ik hier nou van moet vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Een vriendin van mij die in Brussel studeert heeft ook geen les morgen. Ik heb ook geen idee wat ik ervan moet denken, maar ze zullen het wel met een reden op niveau 4 laten staan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stones schreef:
    Eh ja, ik weet niet echt wat ik hier nou van moet vinden.


    Inderdaad wat Maia zegt. Als ze dan aanslagen gaan plegen doen ze het misschien in winkelcentra, in een gewone woonwijk of een sportgelegenheid. Je kunt niet allemaal massaal thuisblijven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sja, je kan iedereen binnen houden en alles cancelen maar daar speel je de terroristen alleen maar mee in de kaart. Natuurlijk zal er weel enige vorm van concrete dreiging zijn, als ze het op vier laten staan, maar toch.
    Ik heb wel gewoon school, aangezien ik in Leuven les heb.


    Ex astris, sciencia

    Tuschinski schreef:
    (...)
    Inderdaad wat Maia zegt. Als ze dan aanslagen gaan plegen doen ze het misschien in winkelcentra, in een gewone woonwijk of een sportgelegenheid. Je kunt niet allemaal massaal thuisblijven.

    Haha ja, dat is netjes verwoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Eh ja, ik weet niet echt wat ik hier nou van moet vinden.


    Same. Ik snap het wel, het is ook echt eng. Maar inderdaad, het leven moet toch wel doorgaan?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe doe je dat dan als het brood op is? Zijn de supermarkten etc ook dicht?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ze vinden sowieso wel een plaats om een aanslag te doen. Ik was gisteren gaan shoppen in Antwerpen en er waren opmerkelijk veel minder mensen, gewoon uit schrik. Ze zouden perfect een aanslag in Antwerpen kunnen doen.


    <3

    Jap ik merk t ook. Ik ben een au pair in Brussel en die kinders blijven morgen dus thuis. Het geeft allemaal een beetje een vreemd gevoel dat alles afgelast wordt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eledhel schreef:
    Hoe doe je dat dan als het brood op is? Zijn de supermarkten etc ook dicht?

    België is vrij klein hoor, je bent zo in een van de gemeente rond Brussel waar de winkels wel nog open zijn ;p

    OT: Ik vind het heftig! Ik heb normaal gezien donderdag een schooluitstap in de expo van Brussel (een congres), voel me er eigenlijk niet speciaal veilig bij zolang het op niveau 4 blijft.


    effort never betrays you