• Wie wilt een cover voor zijn verhaal? :'D
    Wie eerst wilt weten in wat voor een stijl dat ik werk kan hier en hier klikken.
    - Wilt wel wat afwijken als er naar gevraagt word. :3

    Comming;
    -Ecstasy
    -CRACKSICLE
    -ElNino
    -Blondines


    Done.
    affliction
    Paintbrush
    Juneau or this.
    RodeRobijn or this.
    Taken
    millenium
    Tragically
    Skittles
    Confused
    amorevampiro


    EDIT: Zouden jullie er bij willen zetten of het een cover zoals de mijne moet worden of eentje die ook echt met het verhaal te maken moet hebben. Bevoorbeeld, als het over een bekend persoon gaat. Moet er dan een afbeelding van hem/haar er in staan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 18:23 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Taken schreef:
    Oehh, hij is leuk, Het enige is: Er staat Bhind The Pain... x'D

    oeps.
    hold on.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    oeps.
    hold on.


    Haha.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Voor deze graag

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 18:09 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Taken schreef:
    Oehh, hij is leuk, Het enige is: Er staat Bhind The Pain... x'D

    Here you go.


    We'll never be as young as we are tonight

    Dankje <3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Die covers zijn echt awesome. :9~
    Deze, graag(krul) Als het kan het liefst met plaatje van Fernando en Villa (krul)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 16:31 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die van jou zijn mooooi ;o
    Ik wil er ook wel een, voor dit verhaal als het kan. (:

    Ik heb er 2 nodig - als dat kan ofcours -
    1 voor mijn story wedstrijd Hot or Not en dan 1 voor een story die nog niet online staat. Hij heet [TK] I Blog You


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    Ik heb er 2 nodig - als dat kan ofcours -
    1 voor mijn story wedstrijd Hot or Not en dan 1 voor een story die nog niet online staat. Hij heet [TK] I Blog You


    Ik zag net je edit. Bij de 'wedstrijd story' ben je volledig vrij en bij m'n story [TK] I Blog You zou ik graag een foto van Tom Kaulitz erbij willen en als 't kan iets in verband met bloggen. Zet je ook de naam van de schrijver erbij?


    MUSIC && FASHION

    Voor deze, graag. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Tekst: Nous faisons l'amour à Paris
    Genre: Romantiek, drama, het is een kostuumdrama.
    Story: Catherine Elisabeth Lefèvre is een jonge vrouw van twintig jaar oud die een parfumerie begint in Parijs. Parijs is een keurige stad waar iedereen zich netjes aan de regels houd, maar dat verandert zodra Catherine in de stad verschijnt. Door de sterke geuren van haar parfum, gedraagt iedereen zich zoals die zich wilt gedragen. De burgemeester van Parijs zal haar verbannen uit de stad, tenzij hij zelf de parfum lekker vind ruiken? En dan is ook nog de zoon van de burgemeester verliefd op Catherine.
    Link: Klik

    Er zitten geen beroemdheden in.


    *~* Proud Luxury *~*

    amorevampiro schreef:
    Voor deze graag


    Oeh je hebt een edit gezet..Eentje met Edward Cullen erin?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.