• Aangezien iedereen zon fan is van Bill en Tom vraag ik me af: Was je ook fan geweest als Tokio Hotel alleen uit Gustav en Georg bestond?

    Kom op mensen!

    Ja. Georg en Gustav zijn ook fét Gaiil. En ze zouden samen ook goed muziek maken. Denk ik. xD

    Ligt eraan of de muziek goed was geweest ;) maar als ik op uiterlijk en persoonlijkheid af moest gaan, ja, ik zou dan ook fan zijn geweest :D


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Sure, als de muziek hetzelfde was geweest ^^

    Ligt er aan Als de muziek mooi was geweest wel natuurlijk!Maaar ik ben het echt met je eens hoor,Bijna iedereen vergeet georg en gustav:O


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja hoor.. die bestaan ook nog.. en tuurlijk als de muziek hetzelfde was geweest had ik er ook naar geluisterd.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    JAAH TUURLIJK...
    tenminste als ze een beetje muziek zouden maken wel.
    en als nog hun zijn oowk nog VET sgattig.
    en het gaat bij niet alleen om de jongens maar ook om de muziek.


    i can't pretend you're nothing special

    TUURLIJK! =]

    Ik ga juist voor Gustav x3

    zoals HelloKuttyx3 zegt: TUURLIJK!!
    Gustav vind ik ook mega leuk. Georg ook. ik kan gewoon neit tussen hun 4 kiezen

    Dat ligt eraan wat voor muziek ze maken, als ik daar naar luister zie ik tenslotte toch niet wie de artiesten zijn!

    Ik vind Georg en Gustav leuker dan T&B. o_O
    x


    Mew <3

    Ja, want Georg is het sexiest van allemaal [A]


    Bored.

    Ja, duh. Voor de muziek (H)

    Ja zeker x3 ik ben fan voor de muziek
    ookal denke heel wat mensen hier op quizlet en in real wat anders O_o omdak graag tomserie's maak << sorry mr bvind tom gewoon zeer boeiend mens whaha x3


    We can only learn to love by loving.

    Mense die alleen maar fan zijn van tom en bill zijn geen echte fans!Oke ik ben misschien wel het meest voor tom maar ik bedoel,zonder gustav en georg is er geen tokio hotel,en zonder tokio hotel kan ik ni leve,dusja trek u maar u besluit eruit ;]