• ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Slytherin
    Gryffindor

    the worst enemies


    Rollen ~:
    [2x] ~vriendin hoofdpersoon [Gryffindor]
    [1x] ~beste vriendin Draco Malfoy [Slytherin]
    [3x] ~meisjes rond broer hoofdpersoon [Slytherin]

    Invullen ~:
    ~rol:
    ~naam:
    ~leeftijd:
    ~foto:
    ~uitgebreide karakter:
    ~afdeling:
    ~'favo'spreuk:
    ~'favo'leraar:
    ~'stomste'leraar:
    ~beroep voor later:

    not the first, the best ftw.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 16:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ~rol:vriendin
    ~naam: Elena Jane Gouldiger
    bijnaam: Ellie
    ~leeftijd:17
    ~foto:Ellie Elene Elle
    ~uitgebreide karakter: Ellie is vrolijk en gek op zingen ze vind school altijd leuk en houdt van leren. Als ze buiten is ontspant ze snel en ze heeft een paar goede vriendinnen waaronder Ginny Weasly
    ~afdeling:Gryffindor
    ~'favo'spreuk: Transfiguratie
    ~'favo'leraar:Minerva Anderling
    ~'stomste'leraar: Professor Kist
    ~beroep voor later: Ze zou het leuk vinden om op aarde te gaan werken. wat weet ze nog niet

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 16:52 ]

    ~rol: Beste vriendin Draco
    ~naam: Alice
    ~leeftijd: 16
    ~foto: http://www.becomegorgeous.com/users/lists/images/jackiewackie/favorite_things/6668_large.jpg
    ~uitgebreide karakter: Emo/Scene, Lief, aardig, bitchy, zelfverzekerd maar diep van binnen onzeker
    ~afdeling: Slythery
    ~'favo'spreuk: Crusio
    ~'favo'leraar: Sneep
    ~'stomste'leraar: Balling
    ~beroep voor later: Zangeres

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:00 ]


    Queen of Hell is my name

    Ik hou niet van HP verhalen, dus vul ik deze niet in, haha. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    Ik hou niet van HP verhalen, dus vul ik deze niet in, haha. :3

    doe dan in ieder geval normaal. Ik bedoel dan hoef je toch ook niet te reageren?

    ~rol: Vriendin van Hoofdperoon [Gryffindor]
    ~naam: Raisa Ripoll(Spreek je uit als Rajsa)
    ~leeftijd: 15?(Of moet het ouder/jonger?)
    ~foto:Kies ;
    Raisa 1

    Raisa 2

    Raisa3
    ~uitgebreide karakter: Raisa is een vrolijk meisje dat een open en vriendelijk gezicht en houding heeft.Ze laat veel mensen toe in haar hart en geeft mensen vaak een 2de kans.Behalve als iemand het van het begin niet op Raisa heeft dan wilt ze die gene meteen in de haren vliegen.Raisa heeft namelijk een kort lontje en zal zich snel aangesproken voelen als je iets hebt aan te merken over haar.Hoewel Raisa bekend staat als een vriendelijk en moedig meisje heeft ze ook zo haar slechte kanten.Raisa is namelijk erg lui en slordig waardoor ze vaak dingen kapot laat vallen en zo ook andermans spullen,ze komt ook altijd te laat en soms komt ze ook wel eens niet!Ze kan ook heel snel geïrriteerd worden als je haar wakker maakt of een heel flauw grapje maakt.Verder is ze ook heel erg snel op iets uitgekeken en geeft ze een verkeerde houding aan.Maar ondanks al die slechte punten kan Raisa erg goed met de Magie omgaan en waardeerd alles wat ze krijgt en heeft.
    ~afdeling: Gryffindor toch?(of mag het ook een andere afdeling zijn?Zoja dan Hufflepuf)
    ~'favo'spreuk: Balsemio(Heelt wonden)
    ~'favo'leraar: Professor Anderling en Professor Stonk.
    ~'stomste'leraar: Heeft ze niet echt maar heeft wel een kleine haat aan Sneep(Maar wie niet?)
    ~beroep voor later: Wilt graag schrijfster,tekenaar of zangeres worden maar vooral een goede tovernaar.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:04 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ~ Rol: Vriendin van Hoofdpersoon [Griffoendor]
    ~ Naam: Kim Johansson
    ~ Leeftijd: 16
    ~ Foto: Klik!
    ~ Uitgebreide karakter: Vriendelijk, meisjes-meisje, lief, zorgzaam, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden en familie, schattig, niet al te slim, luisterend, optimistisch, verlegen, creatief, diervriendelijk, chaotisch, vrolijk.
    ~ Afdeling: Griffoendor
    ~'Favo'spreuk: Vera Verto
    ~'Favo'leraar: Professor Anderling
    ~'Stomste'leraar: Professor Sneep
    ~ Beroep voor later: Ze wilt bij het ministerie werken, op de afdeling Haardroosterraad.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    GossipSas schreef:
    (...)
    doe dan in ieder geval normaal. Ik bedoel dan hoef je toch ook niet te reageren?


    Doe jij maar normaal. Was niet eens negatief bedoeld jonge. Arrogant!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ~rol:vriendin of een andere kies maar
    ~naam: Michelle Dawnson
    ~leeftijd: 16
    ~foto: michelle dawnson haar uiterlijk veranderd vaak omdat ze transformagier is
    ~uitgebreide karakter:Michelle is Dapper en sterk maar vergis je niet ze is ook sluw, ze is ook heel slim maar heeft nooit zin om zich slim voor te doen. Michelle is ook een transformagier, dat is ook handig voor als ze schouwer wil worden. michelle is ook heel eigenwijs en nieuwschierig. Ze probeert het geheim te houden voor de leraren dat ze tranformagier is dan kan ze streken uithalen zonder dat ze gesnapt word.
    ~afdeling: griffoendor
    ~'favo'spreuk: Patronus
    ~'favo'leraar: Minerva anderling
    ~'stomste'leraar:sneep
    ~beroep voor later: schouwer

    ik hoop dat ik hem krijg en wil je melden wanneer hij online staat ik ga hem zeker lezren
    xx

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 22:19 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    ~rol: beste vriendin Malfoy
    ~naam: Chloë Evans
    ~leeftijd: 16
    ~foto:http://4.bp.blogspot.com/_cq8jM_fJ6OQ/Sw5J0am26KI/AAAAAAAAC_g/fnGdCK45HRg/s1600/ladies07006_thumb.jpg
    ~uitgebreide karakter: Chloë is voor een slytherin een redelijk vriendelijk persoon. Ze is enkel een Bitch tegen modderbloedjes en Griffoendors. Ze is vaak met haar uiterlijk bezig en valt in goede smaak bij alle jongens. Ze is erg sluw en haalt vaak kattekwaad uit samen met Malfoy. Ze is net als Draco het lievelingetje van Snape en daar neemt ze misbruik van. Ze heeft ook een bloedhekel aan werken, omdat ze dan haar handen moet vuil maken.
    ~afdeling: Slytherin
    ~'favo'spreuk: Crucio
    ~'favo'leraar: Snape
    ~'stomste'leraar: mcgonagall (Anderling)
    ~beroep voor later: Daar is ze nog niet uit, maar ze denkt erover na om dooddoener te worden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    het verhaal

    xxxx


    Big girls cry when their hearts are breaking