• ja, ja misschien niet origineel een 1D verhaal maar goed ik weet eigenlijk ook niet of het verhaal opzicht origineel is. maar ik wilde ZO graag eens een 1D verhaal schrijven :Y)

    maar nu zoek ik dus een titel, een van de dingen waar ik heel slecht in ben!
    de beschrijving staat in de spoiler omdat het anders zo'n lange pagina wordt

    Anne is de 39 jarige en gescheiden moeder van Louis (nee niet louis wie jullie denken)
    het is 20 jaar naar de hype van one direction, ze hebben 5 jaar lang hit na hit gehad maar naar 10 jaar is hun naam alleen nog een fluistering.
    Anne was toen de tijd 19 en was helemaal fangirl van ze en was vooral fan van ja louis :)
    Nadat haar zoontje louis oude spullen van haar van one direction op de zolder vind komen er oude gevoelen van toen naar boven, ze was ECHT verliefd op die louis besefte ze maar toen ze een relatie kreeg met een hufter van een Ethan moest ze de spullen opbergen van hem.
    Als haar beste vriendin Megan haar mee neemt naar een tripje Londen loopt ze tegen iemand op en loopt verder. maar zonder dat ze het merkt stuitert haar mobiel uit haar zak. dan na twee dagen wordt ze plots gebeld, en krijgt ze waar heden te horen die ze niet verwacht had.


    Ik wil serieus toegeven dat ik echt een ramp ben in samenvattingen :|
    maar nu zijn suggesties voor een titel welkom!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    I never thought I'll see you "again"?
    Lost crush?
    Oke, die waren dom.


    -

    Wrennah schreef:
    I never thought I'll see you "again"?
    Of misschien: "Later than expected"


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Now or later and I choose now
    I choose now
    I choose later
    Just London
    Love in London
    En verder vind ik Later than expected ook wel een leuke.


    Some people are art and do art at the same time

    You was there always

    Is dat iets?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa