• » Naam: Kim
    » Leeftijd: 18
    » Droom: Naar New York gaan.
    » Over mezelf: Ik ben Kim en ik woon in Nederland en ben ook Nederlands. Mijn lievelingskleur zwart. Mijn favoriete muziekgenre is rock en mijn favoriete filmgenre is thriller. Mijn lievelingseten is pizza en mijn lievelingsdrinken is een chocolademilkshake. Ook ben ik gek op soep en dan met name op groentesoep en tomatensoep. Ik kijk GTST, The Vampire Diaries, Game of Thrones en ook volg ik elk jaar Wie is de Mol? Ik ben gek op The Twilight Saga, de Lord of the Rings trilogie en Harry Potter. Mijn lievelingsdieren zijn uilen en katten. Ik ben heel vaak op Tumblr te vinden. Op school zijn Engels en geschiedenis mijn lievelingsvakken.
    » Tumblr: Ik post personal én fandoms.

    _____________________________________________


    Verhalen

    Legenda:
    : Lopende verhalen
    : Gepauzeerde verhalen
    : Beëindigde verhalen

          Standalones
    Leeftijdskeuring: AL
    Fandom: Verschillende
    Aantal hoofdstukken: 2
    Beschrijving: Hier zet ik alle verhalen neer die maar één hoofdstuk bevatten. De onderwerpen zullen zijn wat mij interesseert.
    - The unloved girl [The Vampire Diaries]
    - Love grows with forgiveness [The Vampire Diaries]

          Schrijfwedstrijden
    Leeftijdskeuring: AL
    Fandom: Verschillende
    Aantal hoofdstukken: 3
    Beschrijving: Hier komen mijn deelnemingen aan schrijfwedstrijden te staan!

          Together
    Leeftijdskeuring: 12+
    Fandom: The Vampire Diaries
    Aantal hoofdstukken: Proloog + 5 hoofdstukken
    Beschrijving: Als Damon Salvatore een dag naar New York is, ontmoet hij daar een heks die zich voordoet als een waarzegster. Ze vertelt hem hoe hij zijn jeugdliefde Katherine Pierce kan vergeten en hoewel Damon eerst afstand houdt van haar verhalen, is hij geïnteresseerd. Damon Salvatore besluit om naar Mystic Falls terug te keren, samen met zijn jongere broertje. Hier in Mystic Falls, ziet Damon hoe Jessica Black opgeroeid tot een schitterende, volwassen vrouw. Damon wijkt geen moment van Jessica's zijde af en samen zijn ze het ideale liefdeskoppel. Maar er ligt gevaar op de loer en hun geluk lijkt niet voor altijd te duren...

          Wishes
    Leeftijdskeuring: 12+
    Fandom: Tokio Hotel
    Aantal hoofdstukken: 0
    Beschrijving: Toen Eva Boekcmann nog jong was, wilde ze beroemd worden. Het maakte haar niet uit waarmee; als ze maar beroemd werd. Beroemd worden was haar grootste wens. Nu is Eva ouder en wilt ze alles behalve beroemd zijn. Het enige wat Eva wilt is een lieve vriend waarmee ze samen in haar appartementje kan wonen, waarmee ze samen haar kat kan knuffelen en waarmee ze samen in alle rust kan zijn. Maar rust was hetgene wat Eva niet gegund werd.

    _____________________________________________


    Polls
    Wat is jouw favoriete huisdier?
    Wat voor soort baan hoop je te vinden?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 11:43 ]


    Chaos is a ladder.

    ik zie dat je nieuwe verhalen hebt, ik ga zeker even kijken! (:


    To love is to destroy.

    Oeh, ik ga Choices lezen! Hij lijkt me wel wat (:

    Vraagje; Wanneer begin je met Choices? Ik heb net een abo genomen namelijk ^^

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 21:00 ]

    Bieberen schreef:
    Oeh, ik ga Choices lezen! Hij lijkt me wel wat (:

    Vraagje; Wanneer begin je met Choices? Ik heb net een abo genomen namelijk ^^

    In de week van 18 februari 2013 begin ik daarmee, dan heb ik namelijk een weekje vakantie en dan zullen bij alle verhalen wat hoofdstukken verschijnen.


    Chaos is a ladder.

    Steroline schreef:
    (...)
    In de week van 18 februari 2013 begin ik daarmee, dan heb ik namelijk een weekje vakantie en dan zullen bij alle verhalen wat hoofdstukken verschijnen.

    Hm, is goed! En nog een vraag, is het een twilight-twilight verhaal, of een twilight-wolfpack verhaal? Laat maar zitten, las het verkeerd bij de inhoud ;d

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 21:04 ]

    Bieberen schreef:
    Hm, is goed! En nog een vraag, is het een twilight-twilight verhaal, of een twilight-wolfpack verhaal? Laat maar zitten, las het verkeerd bij de inhoud ;d

    Allebei! De Cullen familie zal veel aan bod komen maar het Wolfpack ook. Bedankt voor je abo!


    Chaos is a ladder.

    - - - Mijn gehele Schrijvers ID is aangepast, er zijn verhalen weggegaan en bijgekomen - - -


    Chaos is a ladder.