• Hee.
    Nee, ik heb geen soa x) Maar ik heb gewoon een vraagje.
    Kijk, ik vraag me dus af hoe je een soa oploopt, en ja dan word er gezegt, vrijen zonder condoom en dat soort gedoe. Maar als je vrijt met iemand, die geen soa heeft, loop je toch ook geen soa op? o.o En dan vraag ik me, waar komt het dan weg? Hoe is het ooit ontstaan :'O En krijg je ook een soa, als je vrijt met iemand die GEEN soa heeft?
    Kan iemand mij dit uitleggen? x) - Ja ik ben dom :3 -


    Sometimes it's best not to care.

    Rooftops schreef:
    Je krijgt alleen een soa als die andere persoon dat ook heeft en je daar onveilig me vrijt.
    En ze zeggen dat het is onstaan door het feit dat een mens seks heeft gehad met een aap. Maar of dat waar is..?

    Ik had ergens gelezen dat het was van apenvlees te eten. Die beesten zouden daar naar het schijnt drager van zijn zonder er zelf last van te hebben.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    De bekendste SOA is AIDS, ken je wel zeker?
    Mensen die AIDS hebben, hadden daarvoor het HIV-virus. Het virus doet op zich niet echt iets, enkel als de ziekte AIDS losbarst.
    Dus als je vrijt met iemand die HIV heeft, wat die persoon zelf soms niet weet, omdat je het meestal niet voelt, kan jij dat ook krijgen en het gevolg ervan is AIDS.


    En dat was dan wat ik begreep uit de les natuurwetenschappen. (':

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:55 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sid schreef:
    (...)
    Ik had ergens gelezen dat het was van apenvlees te eten. Die beesten zouden daar naar het schijnt drager van zijn zonder er zelf last van te hebben.


    Ja, dat kan ook. Het komt in ieder geval van de apen.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tuurlijk kan je geen soa krijgen als de ander er geen heeft, als de ander een soa heeft kan hij/zij jouw besmetten via sperma(voacht)of vaginavocht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Appelmoes schreef:
    Seks is toch eigenlijk maar een onveilige bedoeling als je er zo eens over na denkt :'D
    Als je het gewoon met condoom doet, hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Tenzij jij maagd bent en je vriend. Dan kun je alleen de pil gebruiken :')


    Het is ook erfelijk dus het kan zijn dat je het via je ouders hebt en dan mag je misschien nog maagd zijn je hebt het toch en je kunt je vriend ook besmetten.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!