• Friends together



    In dit RPG volgen we 8 vrienden die gezamenlijk op vakantie gaan naar Spanje.
    Wanneer ze per vliegtuig aankomen nemen ze de eerstvolgende bus naar de camping waar ze verblijven. De omgeving van de camping is mooi, nog geen driehonderd meter van hun staplek af is de zee met leuke kioskjes waar je van alles kunt kopen. Een kilometer van de camping af is een leuke winkelstraat en een supermarkt zodat ze altijd aan dingen kunnen komen. Iedere dag zijn er wel activiteiten te doen op en rond de camping. Er is een zwembad, volleybalveld, tennistafel en een voetbalveld. Geen verveling dus.
    Liefde, verraad, opkomende haat en ruzies spelen allemaal een rol in deze vier weken durende vakantie. Zal alles goed gaan, of zullen sommige het opgeven en vroegtijdig terugkeren naar huis?



    De vrienden slapen per tweetal in een tent, ze kiezen zelf met wie dat is natuurlijk.

    Op dit moment zijn de rollen vol!
    Rollen;
    Er is een maximaal aantal jongens en meiden, dit om de verdeling fair te houden
    Jongens
    1- Samuel Owen Bradly||Sam||17||quin98||
    2- Arthur Avélion Timesdale||Kleintje||16 1/2||Vlahos||
    3- Aaron Mason Cooper||Cutie||16||MonkeySwag
    4- Cameron Sadler||Cam||17||Crave||

    Meiden
    1- Felicia Yasmina Vazquez||Princess||17||Depay||
    2- Dena Fields||Prima Ballerina||17||Patholoog||
    3- Brookelle Nina Carrick||Brooke/Brooks||17||Abelard||
    4- Daniëlle Stephani Meyer||Dani||16||Roww



    Regels:
    -Ik zou graag een stukje van minimaal 7 regels willen hebben, meer mag natuurlijk altijd maar minder niet. Dit is om het inspiratieniveau hoog te houden
    -Eén personage per account
    -Wacht minimaal 2 stukjes na het jouwe voor jij weer reageert, dit is zodat andere hun stukjes[en het tot hen behorende stukje] niet kwijt raken
    -Bestuur ALLEEN je eigen personage
    -Wees zeker dat je mee wilt doen, ik wil géén eendagsvliegen
    -Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn minpunten en kwalen
    -16+ is toegestaan, eveneens schelden[maar houd het netjes]
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Langer dan twee weken niet gereageerd[tenzij melding van afwezigheid] is uit de RPG zodat gemotiveerde mensen mee kunnen doen
    -OOC tussen haakjes
    -Graag wat ervaren RPG'ers
    -Reserveringen blijven maximaal 48 uur[twee dagen] staan


    Vakanties;
    Verwacht dus dat deze mensen minder of zelfs niet reageren

    Crave; Zondag vier weken
    Abelard; Vrijdag 12 Juli drie weken
    quin98; Woensdag 17 Juli drie weken
    Vlahos; Dinsdag 16 twee weken
    MonkeySwag; Maandag 22 Juli tot wanneer terug




    Het vliegtuig is net geland, de vrienden wachten nu op de bus die zo wel komt. Hiermee gaan ze naar de camping.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn Topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]

    [Mainos topicos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Arthur Avélion Timesdale

    Er is maar weinig plek op de halte waar we met zijn alle staan, de bankjes zijn ook allemaal al bezet. Hopelijk komen we niet in een overvolle bus te zitten. Ik heb mijn koffer in mijn hand, ik draag een van de tenten met mij mee. Ik heb het zelf aangeboden, ik had toch niet zo heel veel met mij mee genomen. Wel genoeg kleren natuurlijk, maar dat is allemaal zo klein-zelf ben ik ook niet zo groot- dat ik nog ruimte zat had. Met een glimlachje kijk ik om mij heen, mijn blik stopt bij Samuel. Ik loop naar hem toe en ga naast hem staan.
    "Hey," zeg ik zacht en glimlach lichtjes. "Al iemand gevonden om mee in de tent te slapen? Niet dat ik het aanbied, of nouja, misschien ook wel maar ik ben gewoon nieuwsgierig," ratel ik en ik bijt even op mijn lip. Op sommige momenten kan ik beter mijn mond dicht houden en even nadenken voor ik wat zet. Maar ik heb het nu toch al wel gezegd dus echt terug kunnen we niet meer. Ik zet mijn koffer naast mij neer en knijp mezelf even in mijn zij. Dit doe ik altijd als ik weer eens niet nadenk over wat ik zeg, zo probeer ik mezelf te leren te denken voordat ik ga praten. Veel helpt het niet maar ja, dingen moet je afleren.
    Ik steek mijn duimen in mijn broekzakken en kijk met een glimlachje naar Samuel. Daarstraks in het vliegtuig heb ik wel tientallen berichten gehad van mijn ouders; Hoe gaat het met je, is het nog leuk? - Smeer je wel goed in tegen de zon hé. - Als er iets is moet je wel bellen! Ik werd op een gegeven moment echt een beetje gek hoor. Ik heb mijn mobiel gewoon uitgezet. Ik zet hem straks op de camping wel weer aan. Ik zal vast wel weer berichten hebben gehad. Ik kijk wel of ik erop reageer. Het is een vakantie met mijn vrienden, niet met mijn ouders...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn topics + ik reageer morgen wel + ik vul dat nog wel aan. morgen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Felicia Yasmina Vazquez
    Na een vlucht met flink wat turbulentie waren we met een kleine schok geland in Spanje. Ik kon niet wachten, ik had zoveel zin in deze vakantie. Met acht van mijn beste vrienden een top tijd beleven in Spanje. Iets waar ik al van kleins af aan van droomde. Ik trok mijn grote Louis Vuitton koffer van de bagage band af, die vervolgens met zijn volle gewicht op mijn tenen landde. Helaas boden mijn All Stars niet veel bescherming voor mijn tenen en dus greep ik pijnlijk naar mijn voet. Dit was echt weer iets wat alleen mij kon overkomen. Zuchtend ging ik weer rechtop staan en haalde een hand door mijn lange donkerbruine haren. Ik pak mijn koffer in mijn rechterhand en mijn zwarte schoudertas met handbagage hangt over mijn linkerschouder. Het ging allemaal wat lastiger dan ik van te voren bedacht had. Er was ons vertelt dat we naar buiten moesten lopen en dat daar een bus zou staan die ons naar de camping zou brengen, dus liep ik door de gangen van het vliegveld naar de uitgang en keek of ik de bus al ergens zag, maar helaas was die er nog niet. Ik zette mijn koffer neer met mijn handtas erop en ging op één van de bankjes zitten die buiten stonden. De halte was een stuk verderop, maar ik had nog geen zin om daar te gaan staan, het zou nog wel een tijdje duren gokte ik zo. Ik keek verveeld naar mijn nagels en trok mijn sweater uit. De temperatuur hier was beter als ik verwacht had.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 23:32 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oh haha, ik heb haar net op een bankje laten zitten, is dat heel erg?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Nee hoor, mag je zelf kiezen. Mijne vind gewoon dat de bankjes vol zijn omdat hij niet graag naast vreemde zit snap je]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Samuel Owen Bradly

    Ik kijk een beetje om me heen, het is is best druk bij deze halte, ik kan niet eens meer zitten. Sommige van ons nog wel maar zeker niet allemaal. Waarschijnlijk zou onze bus dan zo ook wel volgepropt zitten, echt heel fijn. Ach na die busreis werd het allemaal geweldig dus zoveel maakte het ook niet meer uit. Ik had echt zin om op de camping te zijn. Het werd zo leuk met al mijn vrienden op de camping.Dit was zoveel beter dan met mijn ouders op vakantie gaan. Denkend aan mijn ouders bedenk ik me dat ik nog een sms moet sturen. Gauw stuur ik mijn moeder dat we geland zijn en de vlucht goed is gegaan. Als ik dat niet doe zou ze weer bezorgd worden en daar heb ik dus echt geen zin in. Ik zou haar deze vakantie af en toe een sms sturen en daar blijft het bij. Zolang blijf ik nou ook weer niet weg. Ik stop mijn mobiel weer weg en mijn blik gaat naar Arthur die bij me komt staan. ' Heey' begroet ik hem glimlachend terug en grinnik zachtjes als hij begint te ratelen. Dat doet die wel vaker. ' Ik heb nog niemand, maar we kunnen wel samen' beantwoord ik hem uiteindelijk met een glimlach. Het leek me erg gezellig met hem samen in de tent te liggen en anders zou ik toch niet zou gauw weten met wie ik zou moeten dus dit was prima.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 23:37 ]

    Cameron Sadler
    Warmte. Dat is een van de eerste dingen die ik merk zodra ik een voet op de grond zet als we uit het vliegtuig zijn. Van te voren had ik al gerekend op de warmte, vandaar dat ik in een zwembroek liep met daarop een lichtblauw shirt. Aan mijn voeten zitten bordeauxrode vans die me brengen naar de bagageband. Ik kijk even om me heen om te zien of wel iedereen mee gekomen is met uit het vliegtuig en naar mijn weten hebben we iedereen. Ik pak mijn simpele, zwarte koffer van de band af wanneer ik die voorbij zie komen en ik veeg met mijn hand langs mijn voorhoofd. Het is echt verrekte warm. Over mijn schouder hangt een grijze eastpack rugzak.
    Als ik klaar ben op het vliegveld, loop ik met de groep mee naar buiten. We gaan naar de bushalte toe en het is er druk. Toch maakt het me niet zoveel uit, ik vind het wel prima als er zoveel mensen om me heen zijn. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch? Hoewel ik niet straks met al die mensen opgescheept wil zitten in de bus. Ik zie hoe Felice plaats neemt op een bankje en ik besluit om bij haar te gaan zitten. Op mijn dooie gemak loop ik naar Felice toe terwijl ik mijn zonnebril uit mijn tas pak en die opzet.
    "Zo zo, zijn we nu al aan het strippen Felice terwijl je nog niet eens drank ophebt?" vraag ik lachend aan haar, "dat begint al lekker met je."
    Ik drop mijn koffer naast die van haar en neem plaats.
    "Dat is beter, lekker rustig zitten en genieten van de zon. Heb jij er al zin in Felice?"
    Ik kijk haar aan en glimlach naar haar. Ik kan altijd wel goed opschieten met haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia Yasmina Vazquez
    Ik zie hoe Cameron ook het vliegveld uitloopt en zijn zonnebril opzet. 'Zo zo, zijn we nu al aan het strippen Felice terwijl je nog niet eens drank ophebt? Dat begint al lekker met je.' zegt hij lachend waarna hij zijn koffer naast de mijne zet en naast me gaat zitten.
    Ik lach hardop als ik mijn neon-roze strapless top recht trek en mijn zonnebril vanuit mijn haren op mijn neus schuif. 'Ja, wat wil je dan dat ik doe met deze temperatuur?' zeg ik met een grijns op mijn gezicht.
    'Dat is beter, lekker rustig zitten en genieten van de zon. Heb jij er al zin in Felice?' vraagt hij terwijl hij me even aankijkt en glimlacht. Ik knik glimlachend.
    'Ik heb er echt zin in ja. Ik ben wel benieuwd hoe het uitgaansleven hier is.' zeg ik grijnzend en ik leun achterover tegen het bankje. Ik zag wel op tegen de busreis die we straks nog door moesten. Het zou nog wel een tijdje duren voordat we bij de camping waren en ik had echt geen zin om in die warme bus te zitten. In het begin had ik ook erg opgekeken tegen het slapen in tenten. Normaal sliepen we altijd in appartementen of hotels en ik was niet zo'n natuurmeisje..
    'Ik zie wel op tegen die tentjes.. Ik heb het niet zo op luchtbedden en enge beestjes als ik slaap.' zucht ik en ik voel hoe de zon op mijn gezicht brand. Ik hield hiervan. Ik hield van de zon en ik was blij dat ik eindelijk even weg was van huis.
    'Heb jij er ook zin in Cam?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [MT

    Ik ga toch blijkbaar al 20 Juli weg, en heb de hele vakantie geen internet]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mine Topicss (:

    Mijn Personage is ingevuld btw ^^


    Little do you know

    (Je personage is goed. Ik kan haar er nu niet bij zetten, zit op mijn mohiel namelijk. )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.