• Ik weet niet of hij hier goed staat.

    Ik heb een Kittenvan nu net 7 weken. Ze is wit en word snel vies enzo.Maar nu heb ik een vraag kan ik haar al met speciale katten shampoo wassen, of zou ik nog beter even wachten? Heeft iemand hier evaring mee?

    Alvast Bedankt _O_

    Edit: Ze wast zich zelf wel maar ze loopt veel in de tuin en zijn haar kussentjes en pootjes helemaal zwart. Bovendien is ze een beetje ziek dus stinkt ze een beetje.

    Edit:Ziek als in dat ze diaree heeft he. Dus zit ze er soms een beetje onder enzo. Niet dat ze verkouden is.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:17 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ahw wat een poepie. Sorry ik zou het niet weten. Maar misschien moet je gewoon eens naar de dierenarts bellen, die weet dat wel :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Geen idee. Wij hebben zelf wel vijf katten maar wij wassen ze niet.
    Maar, inderdaad, misschien gewoon eens naar de dierenarts bellen, zij weten het wel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nou, meestal haal je kittens wanneer ze 8 weken zijn uit het nest. Maar ze gaan zichzelf wassen hoor. Alleen dat doet ze nu nog niet, want ze wil alles waarschijnlijk eerst ontdekken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Als ze ziek is, is het denk ik beter dat je ze niet wast. Dan is er een kans dat ze enkel zieker wordt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Als ze ziek is, is het denk ik beter dat je ze niet wast. Dan is er een kans dat ze enkel zieker wordt.


    Ziek als in dat ze diaree heeft he. Dus zit ze er soms een beetje onder enzo. Niet dat ze verkouden is.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)

    Ziek als in dat ze diaree heeft he. Dus zit ze er soms een beetje onder enzo. Niet dat ze verkouden is.


    Ach zo.
    Oké, maar misschien kan je dr ook een beetje 'proper' maken door met een vochtig doekje?
    Dat doen wij ook wel eens als ze écht vuil zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je mag haar pas wassen met een jaar, eerder niet. :')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Katten kunnen zichzelf volgens mij prima schoonhouden. (krul) Maar wie ben ik om dat te zeggen - heeft er geen verstand van -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Uhmm, ik denk dat je ze niet hoeft te wassen. Behalve als het te extreem wordt.... Maarja, ik ben geen katten-expert dus ik weet het niet(cat)


    If you want perfection, buy a Barbie

    Taken schreef:
    Nou, meestal haal je kittens wanneer ze 8 weken zijn uit het nest. Maar ze gaan zichzelf wassen hoor. Alleen dat doet ze nu nog niet, want ze wil alles waarschijnlijk eerst ontdekken.

    Taken heeft gelijk. En, doordat ze wat snel uit het nest gehaald is, kan het zijn dat ze later niet normaal eet. Dat ze haar bek gewoon in het eten steekt en schrokt en zo. Hebben wij met onze kat ook :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik heb ook dikwijls kleine katten en als ze echt vuil zijn dan wassen we ze een beetje onder de kraan met wat zeep juist aan hun buik en poten en niet aan hun kopjes en we spoelen ze dan goed af en je moet zorgen dat ze goe afgedroogt zijn anders worden ze verkouden en niezen ze veel.

    Laat jij je kitten van 7 weken al buiten lopen? Er kan een tijd komen dat het ergens van schrikt en nooit meer terug komt heh. Nja, gewoon niet wassen. Als je kitten niet wit was had je dat vuil nooit gezien. Gewoon lekker kammen.


    *insert philosophical cringe expression here*