• Jup. (6)

    Kirsten (KirstenSnaps) en ik hebben vorig jaar het New Yorkse bandje Sex Slaves aan het werk gezien in Eindhoven. Ikzelf ben echt helemaal weg van hen.

    Nu doen ze mee aan een wedstrijd om in het voorprogramma van KISS te komen, iets wat hun carrière echt een hele boost zou geven! Ik gun het hen echt zo hard, hé.

    Om in aanmerking te komen als support act, moeten ze in de top vijf van deze wedstrijd zien te blijven tot midden juli. KISS zelf zal dan uiteindelijk uit die top vijf bands zelf een winnaar kiezen.

    Tot een week geleden stonden ze nog in de top vijf, maar nu zijn ze ineens, twee weken voor het einde, naar de zesde plaats gegaan. Ze moeten echt weer die top vijf in!

    Dus zouden jullie allemaal zo lief willen zijn om te stemmen? (flower)

    Het enige wat je hiervoor moet doen is op het knopje 'Demand it!' te klikken naast de naam SEX SLAVES. Daarna zul je enkele gegevens moeten invullen en 15219 moet je invullen bij Zip Code.

    Allemaal heel lief stemmen dus, want ze verdienen het echt. :9~


    nerveus schreef:
    Ik vind ze eerlijk gezegt helemaal niks, maarja. Dat is mijn mening ;)

    Ieder z'n eigen smaak. _O_

    Wtf bij Nederland zegt ie: We couldn't find that location. I don't care, dumb bitch. We don't all live in the US fucking A!
    Grom.. ik heb ook al een online aanvraag voor een zorgverzekering die niet meewerkt dus dis niet goed voor mn humeur, hell no.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Wtf bij Nederland zegt ie: We couldn't find that location. I don't care, dumb bitch. We don't all live in the US fucking A!
    Grom.. ik heb ook al een online aanvraag voor een zorgverzekering die niet meewerkt dus dis niet goed voor mn humeur, hell no.

    Ahww, snel deze site wegklikken en vergeten! :'DDD

    Oke, ik heb t vast niet helemaal goed ingevuld met mn slechte Engels, maar ik denk dat er uiteindelijk een stem van mij voor Sex Slaves bij is?
    Toen ik keek stonden ze op de 5e plek maar met precies even veel stemmen als die op nummer 6 Ö

    Whoaaat, in tien minuten heeft die andere band ineens weer een heel inhaal manoeuvre gedaan? O.O

    -NIET LEUK !-

    Shiiiiiiiiiit, drie stemmen en ze staan op 5!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij moet ik nog een mailtje ontvangen. Of.. niet?

    TourdeKrulle schreef:
    Volgens mij moet ik nog een mailtje ontvangen. Of.. niet?

    Nou, ik heb uiteindelijk ook geen mailtje meer ontvangen, maar m'n stem is er wel bijgerekend. :'D

    No, 6 stemmen achter. D:


    Only losers can act the way you do

    Starwarsdude schreef:
    No, 6 stemmen achter. D:

    Noooooh, straks ga ik dood hoor. o.o

    Ik heb nogmaals gestemd! (: