• Ik heb daarstraks de schrik van mijn leven gehad, seriously. We zaten gezellig in de woonkamer. Ik, mijn mama en mijn papa. We gingen net eten toen mijn vader plots ziekelijk veel pijn kreeg aan zen hart. -Hij heeft al een heél zwak hart, moet medicatie enzo- Hij kreeg het toen benauwd, viel flauw, en zen hele voorhoofd was bezweet. Wij dus helemaal in paniek, probeerden we hem wakker te krijgen. Na tien minuten werd hij wakker en huilde gewoon van de pijn, like wtf? Toen was het even beter, wou hij opstaan en kreeg het weer. Toen wou men moeder de ambulance bellen, maar mijn vader, eigenwijs geval dat ie ook is, wou zélf rechtstaan. Deed hij dus en viel weer flauw. Hebben ik en men moeder hem toen in de auto gesleurd en weggebracht. Het was ook degelijk een hartstilstand dat ie zou krijgen moesten ze een beetje later zijn geweest. De dokters kregen hem er net door..

    Doodéng is dat, serieus ;x En ik had gister nog zo ruzie met hem.. Ik ben écht blij dat ie er nu nog is ;x .. In elk geval, dankje als je dit gelezen hebt, ik wou het even kwijt..

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 21:12 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Wow dat is wel heftig & eng ja ö Hopelijk komt je vader er weer bovenop (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Agos, dat lijkt me echt vreselijk! Succes nog.


    Your make-up is terrible

    Wat erg voor je! Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend rot geschrokken bent. Ik weet hoe situaties als dit aanvallen. Ik hoop dat alles snel weer beter met hem gaat! En maar goed dat jou moeder en jij hem uiteindelijk nog zelf weggebracht hebben! Beterschap en sterkte (flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    Wow! Beterschap met 'm!


    make cake, not war

    Dankje wel, allemaal! <3 (flower)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Heftig o_o Heel veel sterkte gewenst voor jou, je moeder en zeker ook je vader.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, dat lijkt me vreselijk om mee te maken! Veel sterkte en ik hoop dat je vader zich snel weer beter voelt (flower)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wow, heftig! :\
    Ik hoop dat je vader zich snel weer goed voelt. En heel veel sterkte! <3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik weet hoe je je voelt, alleen heeft diegene het toen niet overleeft. Sterkte! <3


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    GODISHOT schreef:
    Ik weet hoe je je voelt, alleen heeft diegene het toen niet overleeft. Sterkte! <3

    Ahw oké, dat is erg, het spijt me.. ;x Maar, dankjewel <3


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Ahw oké, dat is erg, het spijt me.. ;x Maar, dankjewel <3

    Haha niets te danken (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Veel sterkte! <3

    ik heb vandaag het nieuws gekregen dat een van m'n opa's nog 3 weken tot 1 jaar te leven heeft.
    Niet langer =(


    You’re falling into history.

    Mijn nonkel is een paar dagen geleden overleden, en daar ben ik ook hard van verschoten..
    Dus algoed dat je papa erdoor is..

    Mijn neef heeft vroeger leukemie gehad en heeft problemen met zijn hart gehad, hij heeft nu een nieuw hart..
    Maar toen ik het hoorde da zijn hart slecht was en da hij het mss ni zou hale, was ik verschoten, ik zie hem niet vaak maar toch, het is familie..
    Wens je papa veel sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 22:06 ]


    Stop wishing, Start doing..

    CandyKiss schreef:
    Veel sterkte! <3

    ik heb vandaag het nieuws gekregen dat een van m'n opa's nog 3 weken tot 1 jaar te leven heeft.
    Niet langer =(

    Laat je daardoor niet onderuit halen! Dat is niet altijd zo. Mijn neef had leukemie sinds zijn 11de. Hij zou doodgaan op zijn dertiende, zeiden ze (!), hij is nu negentien, en hartstikke gezond. Zelfde met een van mijn opa's. Maar die had geen kanker (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    GODISHOT schreef:
    (...)
    Laat je daardoor niet onderuit halen! Dat is niet altijd zo. Mijn neef had leukemie sinds zijn 11de. Hij zou doodgaan op zijn dertiende, zeiden ze (!), hij is nu negentien, en hartstikke gezond. Zelfde met een van mijn opa's. Maar die had geen kanker (:

    Dat is wel erg natuurlijk als je zoiets te horen krijgt ;x.. Maar inderdaad, het is niet altijd zo. Ik denk dat het van de persoon zelf afhangt, dat geloof ik écht. Als die persoon sterk is in het geloof dat ie kàn overleven, dat ie dan ook veel langer zal leven..


    Life begins at the end of your comfort zone