• Er was eens een meisje met een heel normaal leven . Lieve ouder en lieve vriende ze haalde goeie cijfers je zou zeggen alles normaal dus .
    Maar het meisje had een geheim wat ze aan niemand kon vertellen ze kon in contact komen met geesten (je zou denken boeien )
    Maar ze wist het zelf nog niet ze heeft namelijk een tijd geleden een ongeluk gehad en daarna gebeurde er vreemde dingen
    Wat zal je doen als je verliefd word op een geest en dat zelf niet in de gaten hebben ?
    Ze heeft een doel en dat is geesten naar het licht zien te krijgen en ze rust te geven.


    Ik weet dat het lijkt op goshtwisper , daar heb ik ook beetje het iddee vandaan maar ik wil er ff bij seggen dat ik het heel anders maak en hopelijk ook spannes:P


    Nou ik wil graag een paar rolletjes.

    De beste vriendin van het meisje
    - MagdaLena McQuin
    (wat ik hier wil wete is :
    De naam
    Achternaam
    leeftijd
    Foto
    hobby's
    extra

    De ouders van het meisje
    -
    -
    Hier heb ik nodig :
    Naam
    leeftijd
    hobby's
    foto
    Extra

    En ik zou graag 5 geesten willen waarmee ik segmaah soort van het evrhaal begin
    Die mag je helemaal zelf verzinne
    Wat ik hier nodig heb is :
    Naam
    leefdtijd / sterfdatum (mag alles sijn maar nie vroeger dan 1900 xD
    doodoorzaak
    waarom hij/zij nog nie naar het licht is gegaan
    foto

    - Layla anderson
    - Lily Boudewijk
    - Lilian Judetha Lands
    - Michelle Lifeless & Smokey Lifeless
    -

    hET geestenvriendje xD
    -
    Hier heb ik nodig
    Naam
    Foto
    achternaam
    Leeftijd/sterfdatum
    Doodoorzaak
    'rede waarom hij nog niet naar het licht is gegaan .

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 0:24 ]


    Wees jezelf

    Mijn idee :(


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Mijn idee :(


    hoe bedoel je jou idee??


    Wees jezelf

    LadyDiamond schreef:
    (...)

    hoe bedoel je jou idee??


    Stiekem had ik precies hetzelfde idee een paar weken ofzo geopenend, maar ik denk niet dat jij het weet.

    Maar je mag het idee hebben hoor ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Stiekem had ik precies hetzelfde idee een paar weken ofzo geopenend, maar ik denk niet dat jij het weet.

    Maar je mag het idee hebben hoor ^^



    Ohh srryy ik wist dat egt niet :$

    Als wil mag je er in ? (A)


    Wees jezelf

    LadyDiamond schreef:
    (...)


    Ohh srryy ik wist dat egt niet :$

    Als wil mag je er in ? (A)


    Dacht ik al, omdat dit jee eerste post was.

    Ik ga wel even een lijstje vullen ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Dacht ik al, omdat dit jee eerste post was.

    Ik ga wel even een lijstje vullen ^^



    Is goed ja ik ben nog nie zo lang op quizlet:P

    Dankjeee


    Wees jezelf

    De naam: Magdalena
    Achternaam: McQueen
    leeftijd: 16?
    Foto : Klik
    hobby's : Magdalena kan zich eeuwig bezig houden met lezen, ze leest van alles. Maar ze houd ook erg van zwemmen en rennen in het bos. Wandelen is ook 1 van haar favoriete bezigheden. Ze speelt ook een instrument, de piano.
    extra: Magdalena is een aardig jong meisje. Ze is dapper, houdt van sport en vind het niet eng om voor andere mensen te moeten poseren. Magdalena is goed in vrienden maken, ook een beetje om het geld dat zij bezit, maar ook omdat zij zo aardig is. Magdalena trekt ook het verkeerde soort mensen aan. Daar kan zij niks aan doen. Magdalena vind vrede belangrijk. Ze stort daarom een heleboel van haar geld op van die acties enzo. Magdalena is zeer zelfstandig en strijdlustig. Ze kan leven op traditie, wat ze thuis bij haar ouders ook doet. Gelukkig woont ze al op zichzelf. Magdalena zou niemand kwaad doen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    LLeukk :P

    Ik zou graag 1 van de geeste willen zijn

    Naam : layla anderson
    Leeftijd/sterfdag: 20 gestorven op 1995
    Doodoorzaak: Heeft zelfmoord gepleegd door een overdosis pillen te nemen en haar pols doorgesnede
    Waarom hij/zij nog niet naar het licht is gegaan :
    Omdat ze spijt heeft van haar zelmoord actie en probeert weer in leven te komen (ookal is dat natuurlijk niet mogelijk )
    Foto: http://www.showbusinessweekly.com/casting/girl-blonde.jpg

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 11:12 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    geest:
    Naam:
    Lilian Judetha Lands(spreekt uit als juditja)
    leefdtijd / sterfdatum:
    17 geboren op 12-12-1992
    doodoorzaak:
    Vliegtuig ongeluk
    waarom zij nog niet naar het licht is gegaan:
    Lilian wou haar ouders nog een keer zien en ze helpen te vergeten dat zij wel dood is gegaan en dat niet de schuld van haar ouders is.
    foto:
    Lilian heeft blond haar en erg bruine ogen.
    zeg je het als ik een rol heb?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 11:14 ]

    Ik wil wel 1 van de geeste ff invulen


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Naam :Lily boudewijk
    Leeftijd/sterfdag: 15 / 1961 gestorven op 22 mei
    Doodsoorzaak: is vermoord door een gestoorde man
    rede waarom hij/zij nog niet naar het licht is gegaan: Omdat haar ouders denken dat ze is weg is gelopen en dat het hun schuld is maar ze wil dat haar oude weten wat er gebeurt is , er is alleen het probleem dat ze nie meer weet waar ze woonde
    Foto:http://www.irenelim.com/fashion/images/sweet-girl-blouse-green-b.jpg


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Naam Michelle Lifeless & Smokey Lifeless(hondje)
    leefdtijd / sterfdatum: 16 jaar 7-7-2009 (deze datum heeft een speciale reden)
    doodsoorzaak: Michelle wilde haar hondje redden die de straat over gerent was en er kwam een trucker aan en die reed haar en haar hondje dood (haar hondjes geest is nogsteeds bij haar)
    waarom hij/zij nog nie naar het licht is gegaan: ze kan geen rust vinden met zichzelf, haar ouders weten niet waar haar lichaam is en zijn nogsteeds naar haar opzoek ze wil haar moeder helpen met het verwerken maar het helpt niet haar moeder zit nogsteeds elke dag op michelle's kamer te huilen en te smeken dat ze terug komt. En Smokey volgt Michelle overal als zei verdritig is voelt hij dat en probeert haar te troosten hij zal altijd bij haar zijn.
    foto: Michelle Lifeless

    Smokey
    Smokey was in het echt ook mijn hondje(L)


    o ja wil je melden als ik rol heb en als hij online staat ik ga hem zeker volgen
    xx

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 22:02 ]


    Be yourself, before you forget who that is.