• Als het goed is vind je hier het rooster van de examens van 2014.

    Goooosh, ik doe eindexamen en ik ben zó zenuwachtig. Nu al. Ik ben zo bang dat het super moeilijk gaat zijn en dat ik dik in de stress ga schieten, het niet ga zien zitten -doe ik nu ook al niet- en dat ik dan depressief wordt.
    Dus.. Succes alvast I guess?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je hebt vakantie. RELAX!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Het komt allemaal wel goed. Ik ken je, soort van, en ik ben er helemaal van overtuigd dat je het wel redden zult!
    Zelf dacht ik ook dat het vet moeilijk zou zijn, maar het viel echt ontzettend mee, vond ik. Maar dat was wel TL..

    Succes! (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    dooddoenervo schreef:
    Je hebt vakantie. RELAX!!!!


    Ik ben het eens met je eens.

    Het heeft echt geen zin om je nu in de vakantie al zenuwachtig te gaan maken om zulk soort dingen, het gebeurt nog niet eens.


    Your make-up is terrible

    Ik ben nu nog niet zenuwachtig, maar ik weet zeker dat ik echt doodzenuwachtig zal zijn als het echt examentijd is. Ik ben voor een normale overhoring al zenuwachtig. Ik vrees vooral voor economie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe volgend jaar ook eindexamen. Ben nu nog niet zenuwachtig, maar dat zal vast nog wel komen! Het rooster ziet er voor mij wel goed uit.


    Even a white rose has a black shadow.

    Nuh, valt mee. Zoals mijn wiskundelerares zegt: 'Als je het hele jaar door goed oefent en alles bijhoudt, hoef je voor het eindexamen vrij weinig te doen.'
    Ik ga gewoon mijn best doen en meer kan ik niet.
    Maar ik zit er nog niet mee ^^
    Zoals meerdere zeggen: het is vakantie, ga leukere dingen doen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is vakantie, véél te vroeg om je druk te maken over je examens. Op school zeiden ze altijd dat de examens makkelijker zijn dan de proefwerken op school en bij sommige vakken kon ik me daar wel in vinden. Ik begon me pas in april druk te maken om mijn examens (:


    Take risks and conquer your fears.

    Lol je hebt een heel jaar, gewoon voor alles goed leren zorgen dat je schoolpunten voldoendes zijn. Ik vond persoonlijk de examens best makkelijk. Makkelijker dan proefwerken omdat het meestal oppervlakkig en meerkeuze is. Maar als je van alle vakken een samenvatting maakt, oefent en wat ik ook deed veel examens oefenen komt t goed.

    Examens oefenen helpt echt want dan weet je gewoon dat je beter een lulverhaal kunt type


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Insurgent schreef:
    Het is vakantie, véél te vroeg om je druk te maken over je examens. Op school zeiden ze altijd dat de examens makkelijker zijn dan de proefwerken op school en bij sommige vakken kon ik me daar wel in vinden. Ik begon me pas in april druk te maken om mijn examens (:


    Ik zelf schoot alleen totaal in de stress op de dag van wiskunde, bij de rest was ik heel kalmpjes.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    Lol je hebt een heel jaar, gewoon voor alles goed leren zorgen dat je schoolpunten voldoendes zijn. Ik vond persoonlijk de examens best makkelijk. Makkelijker dan proefwerken omdat het meestal oppervlakkig en meerkeuze is. Maar als je van alle vakken een samenvatting maakt, oefent en wat ik ook deed veel examens oefenen komt t goed.

    Examens oefenen helpt echt want dan weet je gewoon dat je beter een lulverhaal kunt type


    Zover ik weet zijn alleen de talen grotendeels meerkeuze, tenminste, op het VWO.
    Ik heb ook tijdens sommige SE's examenopgaven gehad, en die waren nou niet bepaald oppervlakkig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Spannend! Ik doe aankomend jaar voor de tweede keer eindexamen. Heb mijn Mavo examen al gedaan, nu het havo examen nog! ;)
    Het ziet er voor mij wel uit als een goed rooster eerlijk gezegd!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 23:49 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet pas over twee jaar examen doen. Dit komende jaar alleen voor maatschappijleer. Maar goed. Meid, je hebt vakantie. Geniet ervan. Er is nog tijd zat om je druk te maken over examens (;


    26 - 02 - '16

    Nou. Geniet nu eerst van je vakantie. (:
    Als je bang vent dat je niet weet wat je te wachten staat, kan je wat oude examens maken in de tijd die er voor staat en nakijken, als je eenmal aan het nieuwe schooljaar bent begonnen. Dat scheelt een hoop stress om niks.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    IrishNialler schreef:
    Lol je hebt een heel jaar, gewoon voor alles goed leren zorgen dat je schoolpunten voldoendes zijn. Ik vond persoonlijk de examens best makkelijk. Makkelijker dan proefwerken omdat het meestal oppervlakkig en meerkeuze is. Maar als je van alle vakken een samenvatting maakt, oefent en wat ik ook deed veel examens oefenen komt t goed.

    Examens oefenen helpt echt want dan weet je gewoon dat je beter een lulverhaal kunt type

    Meerkeuze is alleen bij de talen. Oppervlakkig zou ik de examens zeker niet noemen, ik vond ze wel makkelijker dan schoolexamens maar er wordt toch zeker wel een bepaald niveau van je verwacht. Op 't vwo tenminste wel, ik weet niet van de andere.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je een beetje goed je examens in gaat, moet het goed komen.
    Maar nu is het vakantie en geniet er van! Denk wel aan je ProfielWerkStuk (voor het geval je dat moet maken)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."