• Dacht je dat jij soms erg stom kon huilen als iets je raakt?
    Há! Wedden dat je hierbij vergeleken helemaal niks bent? :'D

    - Is nog steeds kapot aan 't gaan van 't lachen -


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Die sparta mix? Die vind ik wel leuk, maar als origineel is 'ie veel leuker. Juist omdat je het niet verwacht.(lol)


    Nee, de autotune versie, deze :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    whahaha geniaal ! :D


    Be my latern help me shine on though <3

    Inception schreef:
    (...)

    Nee, de autotune versie, deze :')


    HAHAHAHAHA. Die is echt nog mooier ja, hahahah. _O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja, grappig hé, iemand die moet huilen ? --'
    Oké, hij huilt misschien anders, maar dat is geen reden om hem uit te lachen, hoe zou jij je voelen ?


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Ja, grappig hé, iemand die moet huilen ? --'
    Oké, hij huilt misschien anders, maar dat is geen reden om hem uit te lachen, hoe zou jij je voelen ?


    Lekker boeiend, als ik iets stoms heb wordt ik ook uitgelachen. Thats what you call life.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Deze is grappiger, hahahaha.


    Smiling but close to tears.

    AK47 schreef:
    (...)

    Lekker boeiend, als ik iets stoms heb wordt ik ook uitgelachen. Thats what you call life.

    Als het niet zo boeiend is, waarom doe je de moeite om te "quoten" ?
    + Ik denk niet dat mensen jou gaan uitlachen als jij huilt. Ikzelf zou eerder medelijden krijgen, tenzij je het verdient. :')


    None but ourselves can free our minds.

    Leto schreef:
    Ik vind het best zielig.. :3


    make cake, not war

    Strobelight schreef:
    (...)
    Als het niet zo boeiend is, waarom doe je de moeite om te "quoten" ?
    + Ik denk niet dat mensen jou gaan uitlachen als jij huilt. Ikzelf zou eerder medelijden krijgen, tenzij je het verdient. :')


    Ik bedoel, lekker boeiend dat 't zielig is. Als ik iets stoms heb wordt ik er ook om uitgelachen, dat is nou eenmaal 't leven. En je kan er tegen of je kan het niet. Ik kan er wel tegen, en lach er met alle plezier om. Ook als mensen om mij lachen kan ik er vaak om mee lachen.

    En wie zegt dat ik geen medelijden heb met 't verhaal? Alleen omdat ik ergens om lach? Lekker makkelijk oordeel vel jij zo ... :/

    Ik haal liever er nog wat leuks uit dan. Anders is 't helemaal deprimerend allemaal. (krul)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 18:53 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Ik bedoel, lekker boeiend dat 't zielig is. Als ik iets stoms heb wordt ik er ook om uitgelachen, dat is nou eenmaal 't leven. En je kan er tegen of je kan het niet. Ik kan er wel tegen, en lach er met alle plezier om. Ook als mensen om mij lachen kan ik er vaak om mee lachen.

    En wie zegt dat ik geen medelijden heb met 't verhaal? Alleen omdat ik ergens om lach? Lekker makkelijk oordeel vel jij zo ... :/

    Ik haal liever er nog wat leuks uit dan. Anders is 't helemaal deprimerend allemaal. (krul)

    Ik vel geen oordeel, Ik vind het gewoon niet grappig. Ik vind het erg, jij vind het grappig, mensen kunnen het niet altijd eens zijn. En btw; er is niets leuks aan een video waar mensen verdrietig zijn, naar mijn mening toch.


    None but ourselves can free our minds.

    Bwa, ik lach niet echt snel mensen uit die wenen. Behalve als ze YVD heten :Y)


    Only losers can act the way you do

    wth,net een aap.


    everybody needs a song.

    Ik heb veel meegemaakt - ben mijn vader verloren & mijn moeder keek niet naar me om - & ik vind het absoluut niet grappig. Ik snap niet waarom jij de lol hiervan in kunt zien. Misschien zit er wel een hele gevoelige reden achter & dan ga je hem stom zitten uitlachen. Dat is echt respectloos.

    Klasgenoten van mij hebben me ook uitgelachen toen mijn vader drie maanden overleden was (inmiddels 2 jaar) & ze vonden dat ik aandacht trok en alles.

    En ja, misschien komt het daarom maar ik vind dit dus echt respectloos.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    AHAHAHHAHAHHA
    Zielig en grappig tegelijk mijn gezicht was 'serieus' 'glimlach* *serieus* *hard lachen* *serieus* *dan nou ja LACHEn*
    HAHAHHHHA

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:18 ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:18 ]