• Dacht je dat jij soms erg stom kon huilen als iets je raakt?
    Há! Wedden dat je hierbij vergeleken helemaal niks bent? :'D

    - Is nog steeds kapot aan 't gaan van 't lachen -


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat klinkt dat zielig ;$


    -

    Umerla schreef:
    Ik heb veel meegemaakt - ben mijn vader verloren & mijn moeder keek niet naar me om - & ik vind het absoluut niet grappig. Ik snap niet waarom jij de lol hiervan in kunt zien. Misschien zit er wel een hele gevoelige reden achter & dan ga je hem stom zitten uitlachen. Dat is echt respectloos.

    Klasgenoten van mij hebben me ook uitgelachen toen mijn vader drie maanden overleden was (inmiddels 2 jaar) & ze vonden dat ik aandacht trok en alles.

    En ja, misschien komt het daarom maar ik vind dit dus echt respectloos.


    Dat vind ik oprecht vervelend en erg voor je.

    En ik hoop dat ik je hier niet bozer mee maak, want dat is niet mijn bedoeling. Maar er wordt vaak gelachen om dingen die serieus of pijnlijk zijn. Dat is de aard van de mens om juist om dingen te lachen om het niet te persoonlijk op te vatten. Daar kun je nou eenmaal niks aan veranderen.

    Waarom denk je dat er altijd zo snel grappen zijn na rampen?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hingucker schreef:
    Hij doet me denken aan een aap. :X

    Maar ik vind het wel erg voor hem...



    HAhahahha!!!


    Run, but you can't escape

    AK47 schreef:
    (...)

    Dat vind ik oprecht vervelend en erg voor je.

    En ik hoop dat ik je hier niet bozer mee maak, want dat is niet mijn bedoeling. Maar er wordt vaak gelachen om dingen die serieus of pijnlijk zijn. Dat is de aard van de mens om juist om dingen te lachen om het niet te persoonlijk op te vatten. Daar kun je nou eenmaal niks aan veranderen.

    Waarom denk je dat er altijd zo snel grappen zijn na rampen?


    Tja, sorry dat ik zo aanvallend reageerde, ben nogal chagrijnig, weet ook niet waarom. En tja, je hebt ook wel gelijk. Maar het kwam even naar boven, dusja.

    Mijn oprechte excuses voor mijn rare aanvallende reactie.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Umerla schreef:
    Ik heb veel meegemaakt - ben mijn vader verloren & mijn moeder keek niet naar me om - & ik vind het absoluut niet grappig. Ik snap niet waarom jij de lol hiervan in kunt zien. Misschien zit er wel een hele gevoelige reden achter & dan ga je hem stom zitten uitlachen. Dat is echt respectloos.

    Klasgenoten van mij hebben me ook uitgelachen toen mijn vader drie maanden overleden was (inmiddels 2 jaar) & ze vonden dat ik aandacht trok en alles.

    En ja, misschien komt het daarom maar ik vind dit dus echt respectloos.

    Ik vind het echt heel vervelend voor je, dat meen ik, maar dat heeft toch niets te maken met het feit dat deze man grappig lacht? Ik word toch ook wel eens uitgelachen als ik op mijn smoel ga ofzo.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:40 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Umerla schreef:
    (...)

    Tja, sorry dat ik zo aanvallend reageerde, ben nogal chagrijnig, weet ook niet waarom. En tja, je hebt ook wel gelijk. Maar het kwam even naar boven, dusja.

    Mijn oprechte excuses voor mijn rare aanvallende reactie.


    No problem. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell