• Zo heten de artikels van Lennart Hofman, 29 september 2015 en 5 december 2015.
    Het was dat mijn moeder me dit toevallig vertelde, die dit artikel ook bij toeval vond. Anders had ik het zelf ook niet geweten en dat vind ik stiekem best wel erg.

    Ik hoop dat iedereen die op dit topic geklikt heeft, even de tijd wil nemen om het artikel te lezen. Ik vond 'm erg goed. Wisten jullie hiervan en wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 18:48 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ga dit niet lezen, maar ik zal je uitleggen waarom. Ten eerste, ik zou eigenlijk moeten leren en alles wat ik extra doe verhindert mij een poging te doen om te beginnen. Ten tweede gebeuren er zóveel slechte dingen in de wereld dat ik al een tijd terug heb besloten dat ik er niets meer om ga geven. Ik kan hier om gaan geven en me hier slecht over voelen, maar ik kan er toch niets aan doen. Ik heb te weinig geld om te doneren, ik heb geen tijd om er naar toe te gaan of om hier actie te voeren. Ja, het is vreselijk dat het allemaal gebeurt, maar wat kun je tegen doen? Dan heb ik liever dat ik niet weet wat er aan de hand is, dan dat ik weet wat er aan de hand is, en ik kan niets doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt