• All Time Low heeft vanmorgen (volgens mij) bij Livelounge (radio 1) Alejandro van Lady GaGa gecoverd :3
    En dit is het resultaat (nerd)
    En ik vind hem eigenlijk wel erg leuk, wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 juli 2010 - 20:02 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind hem leeeuk. (:

    KirstenSnaps schreef:
    Oja even nog iets. Quizlet support geen downloads and whatsoever. Dus we hebben de link even weg gehaald. Snorrie voor diegene die hem wilde downloaden via dit topic, maar dat kunnen we gewoon niet toestaan. Sorry.


    Oh okay, ik wist al niet zeker of het mocht, maar ja :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    kan ermee door

    Leuk =D


    Vampire Heart.

    Hij spreekt het verkeerd uit.Je spreekt het uit als 'Alehandro' en hij zegt 'Alehanjo'?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Heb nu geen geluid, dus ik luister hem morgen.(cat)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 23:23 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Virgo schreef:
    Hij spreekt het verkeerd uit.Je spreekt het uit als 'Alehandro' en hij zegt 'Alehanjo'?

    Ik weet niet wat hij zegt, het moet klinken als AleGH(met stevige roggel)andrro en hij zegt Aleg(zeer lichte g)androw, zonder de stevige roggel. :'D
    Ik vind het trouwens echt belachelijk dat hij dit liedje moet zingen, sukkel.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 23:29 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat hij zegt, het moet klinken als AleGH(met stevige roggel)andrro en hij zegt Aleg(zeer lichte g)androw, zonder de stevige roggel. :'D
    Ik vind het trouwens echt belachelijk dat hij dit liedje moet zingen, sukkel.


    Ik weet zeker dat hij Alehanjo zegt..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik hou van All Time Low! En dit klinkt beter dan GaGa


    Music is the new sex

    Dazzled schreef:
    Nee, ik vind hem niet zo leuk. Ik vind All Time Low sowieso al niet leuk. (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Virgo schreef:
    (...)

    Ik weet zeker dat hij Alehanjo zegt..

    Ik niet.


    I lost myself in FM airwaves

    Hun zijn sowieso leuk dus haha. Nee hij is geweldig. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mythology schreef:
    (...)
    Ik niet.


    Ik vind van wel.:Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virgo schreef:
    (...)

    Ik vind van wel.:Y)

    Hahahha ik hoor toch echt Alejandrow :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hij zingt Alehantro lol.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.