• en ik kan je verzekeren dat het gatverdamme degoutant is. Godja, wou ik naar de badkamer gaan, maar de hond had blijkbaar lekker voor mijn deur gescheten. Dus liep ik daar perongelijk in - lekker slijmerig. En toen begon ik te jammeren en sprong ik op mijn niet bekakte voet naar de badkamer, recht in een andere hondendrol. Ik werd slecht, man. En toen rende ik naar de badkamer en heb ik walgend en spuugend mijn voeten 30x afgespoeld met water en zeep en nog meer water en meer zeep. En toen vroeg mijn mama hoe het kon dat heel de gang vol met shit lag, en toen heb ik haar mijn springtoestand moeten uitleggen, wat ze grappig vond natuurlijk. Ze zat zelf ook wel te kokhalzen toen ze de shit moest opkuisen, wat ik dan grappig vond.
    Maar echt serieus man, GOOR.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:04 ]

    Omfg x)
    Wahahahaha! - lacht jou uit :Y) -
    Sorry, geweldig :3


    Sometimes it's best not to care.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHHAAHAHAH :')

    Dat is echt facking erg man ;|

    Gadverdamme O_O Hoezo schijt jullie hond binnenshuis, btw? ='D

    Is die hond niet zindelijk dan? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahahaha, sorry ik vind het grappig. Al zou ik niet meer lachen als het mij zou overkomen, het klinkt namelijk heeel smerig. (:

    Muslera schreef:
    Gadverdamme O_O Hoezo schijt jullie hond binnenshuis, btw? ='D

    Nou, normaal doet hij buiten z'n kakkedrolletje, maar soms gebeurt het nog eens dat hij binnen zijn behoefte doet. ><

    Hahaha, ranzig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ew met je blote voeten? arme jij :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Iel:(
    arme jij!:O...

    ik d8 een keer op kamp dat ik in een hondendrol was gestapt, maar het bleek vla te zijn xD... Lucky ik...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    VIP schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHHAAHAHAH :')

    Dat is echt facking erg man ;|


    I live for the applause, you will die for it.

    Inception schreef:
    ew met je blote voeten? arme jij :(

    Blote voeten. (nerd)

    heb ik serieus strond getypt? (nerd)

    Ok ew :/ hier thuis noemen ze dat lomp :Y)

    Aah man dat is echt balen.. Onze oudste hond doet het alleen als ze last heeft van haar darmen(vaak een infectie weer:() maar ze is al een heel oud beestje en laat zo nu en dan wel haar urine lopen..


    La credenza è una medicina contro il timore

    gadver!!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt