• Ik lag heerlijk te slapen totdat ik een half uur geleden wakker schoot. Ik hoorde wat in mijn kamer en zag een bruine vlek - ik heb echt hele slechte ogen - maar had geen idee wat dat was. Bleek het een musje te zijn die hyperactief door mijn kamer vloog.
    BAM!
    En toen was ik klaarwakker. Van schrik eerst mijn kamer uitgerend, maar toen toch maar terug gegaan om het raam open te zetten. Vogeltje foetsie en ik ruim een uur te vroeg uit mijn bed.
    Stom beest ><

    Jullie ook al eens van zoiets leuks wakker geworden? (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ja vorig jaar in de zomervakantie ook door een musje.
    die kwam de tent van mij en mijn stiefzus binnen.
    zaten we daar in de hoek om weg te gaan voor die mus.. :"D
    dat was egt doodeng. :3


    Life is a beautiful struggle

    Mijn broer heeft mijn kat ooit eens op mijn hoofd gegooid toen ik nog aan het slapen was en hij zette zijn nagels in mij vel, vlak boven mijn oog. Auw! (cat)


    All was well.

    Paar maanden geleden door een bij die heel leuk naast mijn kussen zat haha.


    The way we live, is the way we die

    Niet wakker geworden haha.
    Vorige keer zat ik te praten via msn en toen kwam er een lievenheersbeestje en ik ging wegrennen.
    Dat was echt raar. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Nee, ik word altijd vredig en 'normaal' wakker zonder gekke beesten of andere dingen. :Y)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ja door een hyperactieve joekel van een motvlinder! Hysterisch op en neer te vliegen.. Toen heb ik toch maar de stofzuiger gepakt en meteen m'n hele kamer mee gezogen xD Weg motvlinder


    La credenza è una medicina contro il timore

    Een musje?
    Da's knap ^^
    & nee, ik word nooit op een rare manier wakker, alleen soms van nachtmerries..


    wth.

    wij hadden eerst een nogal ouderwetse kachel, met een reusachtige schoorsteen. Soms kwam er wel eens een musje door de schoorsteen in de kachel. kwam t arme beest helemaal zwart en hysterisch de kamer ingevlogen als ik de deurtjes openzette..


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Vanmorgen werd ik wakker omdat mijn Chinchilla op mijn hoofd lag, en met haar staat over m'n ogen ging. Ik had eerst echt niet door wat het was :''D


    You’re falling into history.

    Ik werd s'avonds wakker door een soort geritsel.
    Serieus, voor even dacht ik dat het een geest was, bleek het een mot te zijn. -.-


    I've got your back like a bra strap.

    Haha ja, een spin in mijn bed o.o


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nou, ik word altijd bijna vermoord als ik wakker word,
    ik heb een klein broertje en die heeft een hobby:
    mij als trampoline gebruiken...

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 11:57 ]


    Emo<3