• Ik was daarnet naar extreme home make-over [/of hoe dat ook noemt] aan het kijken. (Dat programma, dat ze het huis afbreken en een nieuw bouwen).
    En als ik dat dan zie, die reacties van die mensen, als ze hun huis zien. Of ze vertellen wat ze allemaal hebben meegemaakt, word ik echt altijd serieus emotioneel daarvan en ga ik er te hard op in O.O (waardoor mijn ouders & broer me altijd raar aankijken).
    Maar ben ik hier de enigste, die dat heeft? Of zijn er nog, die emotioneel worden, bij het kijken van een soort gelijkaardig programma?

    Volksfeind schreef:
    Zet mij voor een soap en het zal hooguit 10 minuten duren voor ik iemand uitscheld of doodwens. Daarom kijk ik er ook nooit naar.

    Ik wil met jou een soap kijken hahaha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb dat nooit, mijn moeder heeft dat altijd :l


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Icon schreef:
    (...)
    Van die villa's die die mensen niet kunnen betalen, waardoor ze schulden krijgen en waardoor ze arm worden.. (:

    ON: Nee, ik word er niet emotioneel van, maar ik vind het wel altijd erg voor die mensen (:



    Whahaha helemaal mee eens (A)


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    ik kijk er ook naar,en huil alleen als het met een echt schattig kind is,dat iets serieus ergs heeft mee gemaakt of gaat sterven. Voor de rest heb ik niet zo snel medelijden.


    everybody needs a song.