• Emotions.

    Een nieuw tijdperk is aangebroken, en de strijd tussen de wolven van La Push en de vampieren van Forks is begonnen. Beide partijen vragen hulp aan een sneeuwwolven stam in Alaska. De sneeuwwolven hebben van beide partijen eigenschappen. Ze zijn zo koud en hard als steen. Ze kunnen transformeren van mens naar wolf, en andersom. Ze horen elkaars gedachten als ze wolf zijn, en ze hebben gavens. Ze leven gewoon op normaal mensen eten. Als mens is het mannelijke geslacht is niet langer dan 1.95 en het vrouwelijke geslacht niet langer dan 1.75 en als wolf zijn ze niet groter dan een gemiddelde Husky. Maar je moet ze niet onderschatten door hun grootte, eenmaal begonnen met vechten, zijn ze niet meer te stoppen.
    Eenmaal in Forks splitsen de sneeuwwolven zich op, 2 bij de wolven en 2 bij de vampieren. Ze krijgen het voor elkaar dat de strijd ophoud, maar als er 3 heksen in het spel komen, begint alles weer opnieuw. Maar dan erger.


    Liefde, haat, drama, humor. Alles erbij inbegrepen.


    Goed.
    Ik zoek dus rollen.
    En wat voor rollen?
    Ik zoek de 3 heksen (:
    Ze zijn altijd al aartsvijanden van de sneeuwwolven geweest, en doen er alles aan om het ze extra moeilijk te maken.

    Heks 1: Daesung
    Heks 2: Harley
    Heks 3: S0UNDTRACK

    Wat wil ik weten?

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: heks
    Werkelijke leeftijd:
    Nickname:
    Woonplaats:
    Liefde: (als in hobby's etc)
    Gave:
    Foto:
    Karakter:


    Goed, ik ga morgen ochtend op vakantie naar italie, en kom zondag de 18e terug. Dus als er vandaag al 3 mensen reageren, dan ben ik blij, en kan ik in italie al beginnen met schrijven, en anders kan ik pas later reageren enzo, nja. nvm.

    x.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 21:16 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Naam: Sandara Park
    Leeftijd: 19
    Ras: heks
    Werkelijke leeftijd:140
    Nickname: Dara
    Woonplaats:Forks
    Liefde: (als in hobby's etc) Rennen in het bos, bij mede heksen zijn, Buiten zijn en gewoon actief bezig zijn met dingen;)
    Gave: Kan gedachtes lezen en kan de vijand van kilometers af al ruiken en aanvoelen.
    Foto: Sandara Park
    Karakter:Lief zorgzaam en humoristisch meisje, maar zodra het om haar vijanden gaan is er niks meer van te zien en word ze erg kwaadaardig.

    laat je me iets weten :)?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 21:01 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Naam: sarita schneider
    Leeftijd: 16(eigenlijk niet maar in jou verhaal wel als ik er in komt x'D)
    Ras: heks
    Werkelijke leeftijd:12
    Nickname: Sarita
    Woonplaats:raamsdonksveer
    Liefde: (als in hobby's etc)judo!!
    Gave: Ik kan Horen of iemand goed of slecht is
    Foto:[url=(http://images2.fanpop.com/images/photos/7200000/Pretty-Blonds-blonde-hair-7265329-683-1024.jpg)]klik[/url]
    Karakter:Ik ben sportief en spontaan.Ik kan heel bijdehand zijn en eigenwijs.Vrienden gaan voor en dan pas ga ik.Ik zou gerust voor een goeie vriend een kogel vangen.Daardoor kom ik meestal in vreemde bijna dood sitauetis


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Elanoir Mirreth
    Leeftijd: 15
    Ras: heks
    Werkelijke leeftijd: 69
    Nickname: Ela, Noir
    Woonplaats: Forks
    Liefde: Noir vindt het geweldig om in de natuur te zitten. Ze houdt van de dieren in het bos en de planten. Verder tekent ze vaak, meestal zijn dat gewoon mensen van die ze het gezicht niet uit haar hoofd kan krijgen. Ze zit graag bij de andere heksen, zolang het maar op haar vaste plekje in het bos is.
    Gave: ze kan bloemen sneller laten groeien en zo mooier laten lijken
    Foto: komt eraan!
    Karakter: Elanoir is een zeer vredelievend persoon: ze probeert haar best te doen om ruzies te voorkomen en doet haar best om tegenover iedereen beleefd over te komen. Ze is lief en bezorgd tegenover de weinige mensen dat een plekje in haar hart verdiend hebben. Maar eens je over de stam van Alaska begint, lijkt het wel alsof je tegen een heel ander persoon praat. Dan wordt ze ijskoud en achterbaks, hoewel ze zelf niet echt weet waarom. Het is haar zo geleerd geweest.

    Als ik de rol niet heb, wil ik wel weten wanneer je begint ^^ . Het ziet er een leuk verhaal uit :3 !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Naam: Mary-Joelle Cruz
    Leeftijd: zestien
    Ras: heks
    Werkelijke leeftijd: 302
    Nickname: MJ.
    Woonplaats: Forks, maar ze zwerft meestal rond
    Liefde: rondlopen in de bossen/dierenbekijken/ogentekenen
    Gave: MJ. heeft de gave om mensen hun stemming te veranderen, daarmee kan ze mensen ook erg zwak maken.
    Foto: Mary-joelle
    Karakter: MJ. is een vrouw met een hart van steen, ze kan geen gevoelens tonen en is zeker niet vriendelijk. ze weet wel veel mannen te verleiden en ze daarna te vervloeken. MJ. is iemand die zelf teveel heeft gezien en vandaar is ze zo geworden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 22:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Selena Williams
    Leeftijd: 17
    Ras: heks
    Werkelijke leeftijd: 109
    Nickname: Lena
    Woonplaats: Forks
    Liefde: magie
    Gave: kan toekomst zien en is uitzonderlijk mooi, kan ook elementen besturen
    Foto: http://specialnewsonline.files.wordpress.com/2009/11/taylor-swift3.jpg
    Karakter: Lief, eigenwijs, spontaan, snel boos, slim, gaat voor vrienden door het vuur.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mijn foto (: !

    Dank je voor de rol <3 !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Maak kennis met het verhaal (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.