• Misschien kennen jullie het wel. Het spel would you rather, waar iemand voor twee onmogelijke keuzes komt te staan. Je geeft iemand twee opties: Zou je liever een keiharde scheet willen laten in de klas óf Overgeven in de bioscoop -inspiratie van een shanedawson filmpje op youtube-
    Haha, dus kom maar op met jullie dilemma's. Je MOET kiezen tussen het dilemma wat je voorganger opschreef. Verzin daarna zelf een dilemma.

    Dilemma om mee te beginnen -vanshanedawson again-
    Kauwen op een gebruikte condoom als kauwgom, een uur lang óf zuigen op een varkensfoetus (ongeboren varkentje) voor 10 minuten.


    it's so empty living behind these castle walls

    De eerste D:
    Tijdens het sjeksen erachter komen dat je vriendje een meisje is of erachter komen dat je beste vriendin/vriend al je geheimen op een blaadje heeft geschreven en aan de hele school heeft gegeven [de laatste is lame, maar ik wist niks]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    2e :S

    Tegen je cruch zeggen: "Ik hou van je" en hem zoenen wat hij us echt niet wil, of tegen je cruch zeggen: "Ik haat je!" en hem in zijn kruis schoppen waarna hij je voor altijd zal haten maar jij verliefd op hem blijft?!

    2de.x;

    Zou je liever met knappe broer van je beste vriendin zoenen, voor haar neus, of privé met de nerd van de school? -laaame.-


    everything, in time

    Degene die het topic startte heeft dit van Shane Dawson, hij's awesome. =D

    @ boven
    knappe broer.

    Zou je liever je lief kwetsen of je beste vriendin?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Beste vriendin. Mijn lief is mijn alles.

    Tripje naar Rusland of Alaska?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 13:36 ]


    Life is an art, not a science.

    Rusland
    duizend euro om je kop kaal te scheren of duizend euro om naakt op straat te rennen

    kop kaal.

    overgeven in het klaslokaal of in je broek plassen in het klas lokaal?


    it's so empty living behind these castle walls

    Overgeven (:

    Je huisdier uit het raam gooien of een vreemde uit het raam gooien? :')


    You’re falling into history.

    Een vreemde? hahah.

    In een spongebob pak over het voetbalveld rennen tijdens de WK-finale óf betrapt worden op seks met Bart van Marwijk.


    it's so empty living behind these castle walls

    in een spongebob pak over het voetbalveld rennen tijdends de WK-finale

    Je vingers slijpen met een puntenslijper of aan je ouders vragen wanneer ze voor het laatst sex hebben gehadXD

    aan je ouders vragen wanner ze voor het laatst sex hadden - hebben ze toch nooit XD -

    Uit het raam springen
    Zoenen met je grootste haat


    Save friends, you need them.

    uit het raam springen

    je gezicht in de modder duwen
    of in de wc? x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    modder :9~

    in een bak met haaien springen of in een kooi met leeuwen springen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    haaien

    met een compleet mislukt kapsel de kapsalon uitlopen of uit je broek scheuren terwijl je op school bent.


    it's so empty living behind these castle walls

    met een mislukt kapsel uit het kapsalon lopen...

    Buizen op Latijn of Buizen op wiskunde.
    WoW. Ben ik nu niet saai?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'