• Ik ben op zoek naar rollen voor mijn nieuwe verhaal Final Destination
    1 iemand krijgt een visioen dat het concertgebouw gaat instorten hij en een paar andere mensen gaan eruit en inderdaad het gebouw stort in. Maar daarna gebeurt er iets vreemds iedereen die het overleefd heeft sterft op een rara manier in een speciale volgorde de mensen proberen het tegen te houden gaat het hun lukken
    Wil je meespellen vul dan in

    Naam
    Leeftijd
    Beroep(of school)
    Foto
    Waarom wil je meedoen
    Rol: Dan bedoel ik hoofdrol, of bijrol
    Heb je een van de 4 final destination films gezien.
    Ik kies de beste
    Ik kan er maximaal 10 toelaten
    Dit is de trailer van 1 van de 4 final destination films
    http://www.youtube.com/watch?v=X-sjc7Z-auA

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 13:16 ]


    Mijn geheim is geheim

    Naam:Julie Dwyer
    Leeftijd21
    Beroep(of school):Julie zit in het derde jaar van de universiteit Universiteit
    Fotoklik
    Waarom wil je meedoen Omdat dit verhaal me gaaf lijkt en ik gewoon weer zin heb een nieuwe storie te lezen.
    Rol:Hoofdrol?
    Heb je een van de 4 final destination films gezien.:Nee maar ik geloof dat hij vanavond op Veronica kwam en ik was van plan hem te gaan kijken.
    wil je het zeggen als ik de rol heb?

    Naam: Jamie Tilyn
    Leeftijd: 19
    Beroep(of school): Net begonnen aan een opleiding, aan de univerisiteit, voor psychologe
    Foto: Jamie
    Waarom wil je meedoen: Het lijkt me een heel leuk verhaal ^^.
    Rol: bijrol
    Heb je een van de 4 final destination films gezien: Ja, alleen weet ik niet meer welke ik gezien heb.. Ik heb er 2 gezien.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ez, awesome. We moeten de makers mailen met 2 nieuwe ideeën 8D Ik heb ook een FD storie met een boot, jij een gebouw. YEA. sorry D:

    Naam: Neil Marshall.
    Leeftijd: 25
    Beroep: Werkloos. Doet atm veel aan sport.
    Foto: Click.
    Waarom wil je meedoen: 'Cause FD is awesome.
    Rol: Kies jij maar.
    Heb je een van de 4 final destination films gezien: Ik heb deel 1, 2 en 3 wel 20x gezien q_q Deel 4 heb ik alleen gezien hoe iedereen dood ging.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hey, 'Final Destination' is de naam van een film, en het heeft ongeveer het zelfde plot als die film, jou verhaal, alleen is het zo dat in de film het met een vliegtuig is en jij met een gebouw en zo te zien was dat ook al opgemerkt door iemand anders xD

    Ik wil wel ff invullen

    Naam: Kyra gooii
    Leeftijd : 20
    Beroep(of school): werkt bij een reisbureau
    Foto: KLIKHIER<3
    Waarom wil je meedoen: Omdat final destination films 1 van me favoriete zijn en het lijk me gewoon leuk en vooral als je een rol heb in zo een verhaal (A) maar ook als ik geen rol krijg ga ik lesen ;)
    Rol: Het liefst een hoofdrol:$
    Heb je een van de 4 final destination films gezien. : ik heb ze allemaal gezien :P
    Ik kies de beste: Final destination 3 vind ik het leukst:P de rest is ook wel leuk

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 18:44 ]

    ik wil echt graag meeedoen lijkt me echt super,super leuk XD (A) :$

    Naam: Erin White
    Leeftijd: 19 (bijna 20)
    Beroep(of school): ze heeft moeite met een baan vinden en zit daarom bijna de hele dag thuis voor de TV ze weigerd vaak om naar buiten te gaan omdat het zo 'gevaarlijk is' (maar als het echt moet doed ze het wel XD)
    Foto: Klik
    Waarom wil je meedoen: Omdat Final destination super gaaf en geweldig is XD het is geniaal =D
    Rol: Hooftrol?
    Heb je een van de 4 final destination films gezien; Jaaa,ik heb alle 4 de DVD's hier liggen :'D

    ook als ik geen rol heb ga ik hem lekker toch lezen,haha (6)


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Naam: Michelle Johnson
    Leeftijd: 19
    Beroep(of school): Ze volgt een recreatie opleiding.
    Foto: http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2009/03/jessica-szohr-lucky-magazine-3.jpg
    Waarom wil je meedoen: Ik heb alle films gezien en ik vind ze GENIAAL.
    Rol: Dan bedoel ik hoofdrol, of bijrol:maakt niets uit, ik vind een bijrol ook leuk.
    Heb je een van de 4 final destination films gezien. ik vond ze allemaal leuk maar vond 4 het leukste =)