• Want ik heb namelijk al mijn berichten gewist die ik van mijn ex gekregen heb!:Y) Toen ik ze terug las dacht ik: Wat heb ik ooit in die jongen gezien? En ik voelde me misselijk om alles terug te lezen. Wat walg ik van hem en van mezelf :O Maar nu alles weg is voel ik me weer helemaal great en kan ik hem nu helemaal vergeten! Zijn er nog meer Quizletters hier die iets goeds hebben gedaan of ook verhalen hebben over een ex? Tell me!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb geen ex. :Y)


    Only losers can act the way you do

    ik heb ook geen ex:Y)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 12:37 ]


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Starwarsdude schreef:
    Ik heb geen ex. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    ik heb niet iets van een ex.. ik heb volgensmij ooit wel eens in groep 2 verkering gehad, maarjah, daarmee kun je dit niet mee vergelijken dus laten we het erop houden dat ik geen ex heb.... (en ook geen vriendje xD)


    Dream not your live, live your dream!

    Haha, ook weinig mensen met exen. Nou wees maar heel blij! Exen zijn niet leuk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb altijd heel veel moeite met het wissen van smsjes van exen. Ik sla ze meestal op in een bepaalde map op mijn mobiel, en daar mag ik dan van mezelf maar één keer per 2 weken inkijken.

    De vorige keer duurde het like 3 maanden voordat ik het eindelijk gewist had ;o Maar daarna voelde ik me wel goed ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik en mijn ex gingen een keer naar de film daarna naar kermis had hij onze fietsen aan elkaar gezet was hij sleutel kwijt wij onze fietsen daar laten midden in de stad, na een lang verhaal bij hem thuis gingen we met onze fietsen aan elkaar naar de bios waar mijn ouders met de fietsen drager stonden te wachten we reden helemaal naar mijn huis -een dorp 10 km verderop- en daar had mijn vader met een lasding onze fietsen van elkaar los gemaakt.
    geweldige eerste date tog? xd


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Starwarsdude schreef:
    Ik heb geen ex. :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Nadineex schreef:
    ik en mijn ex gingen een keer naar de film daarna naar kermis had hij onze fietsen aan elkaar gezet was hij sleutel kwijt wij onze fietsen daar laten midden in de stad, na een lang verhaal bij hem thuis gingen we met onze fietsen aan elkaar naar de bios waar mijn ouders met de fietsen drager stonden te wachten we reden helemaal naar mijn huis -een dorp 10 km verderop- en daar had mijn vader met een lasding onze fietsen van elkaar los gemaakt.
    geweldige eerste date tog? xd


    Hahaha, stiekem kan ik er wel om lachen. :P Naja, het zal je in elk geval nog lang blijven heugen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat heb ik afgelopen nacht ook gedaan. Voelde erg goed! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ja dat had ik ook bij mijn ex, en zeker toen ik zijn berichten naar zijn nieuwe vriendin las, toen voelde ik iets van opluchting. 'Gelukkig ben ik van die slijmbal af.' dacht ik toen :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Na onze relatie heb ik meteen alles gewist van mijn ex 8D. Hem uit de msnlijst geflikkerd & geblokt, z'n nummer + berichten verwijderd and so on. Anders werd ik er telkens opnieuw aan herinnerd als ie zich aanmeldde en dat is gewoon vragen om nog meer ellende. En tijdens mijn vmbo-examens kon ik dat niet gebruiken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Starwarsdude schreef:
    Ik heb geen ex. :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nou, overlaatst heb ik álles wat ik van hem had verwijderd. Alles wat in mijn gsm stond en op mijn pc. Dat voelde ook goed. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Starwarsdude schreef:
    Ik heb geen ex. :Y)


    All this dampness is damp.