• Ik maak deze topic omdat ik gisteren mijn schriftje vond. Daar schreef ik over de afscheidsdisco van onze klas. Toen was ik 12. Nu ben ik 15. Ik had het toen erg moeilijk met het afscheid nemen. Toen ik het verhaaltje las moest ik weer huilen. Ik kan het me allemaal nog prima herinneren.

    Mijn vraag is: Hoe vonden jullie het afscheid van je basisschoolklas? Ik bedoel om afscheid te nemen van de kinderen van je klas, niet van de school.

    x

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 12:40 ]


    Simple, but effective.

    Ik was de enige die zoiets had:
    ''I don't give a fuck''

    Terwijl de rest zat te huilen :''D

    Ik was dolblij dat ik er weg kon, want ik werd gepest. Dat ging op de middelbare school ook nog twee jaar lang door, totdat ik van locatie wisselde. Pas sinds de derde vind ik school geen ramp meer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het afscheid zelf vond ik niet zo moeilijk, de vrienden die ik had gingen ook mee naar de middelbare. Maar toen ik een week vakantie had ofzo, drong het pas echt tot me door. Toen had ik het wel even moeilijk, aangezien we best wel een leuke klas hadden toen. Maargoed, dat is ook alweer een paar jaar geleden. (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 12:58 ]


    Wat bedoel je?3/4 van mijn klas ging naar hetzelfde
    middelbaar als ik.:|


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het was wel een depri sfeer, maar de vrienden die ik daar had, heb ik nog steeds. En ik treur er ook niet om.


    SLOAN.

    op de laatste schooldag liepen wij de hele tijd te huilen zelfs de jongens...!
    en da waren nogal van die stoerdoeners....


    #WWED - What Would Emma Do?

    gezellig maar ik ben blij dat ik van ze af ben 't waren stuk voor stuk trutten!

    als ik het zo lees, vonden de meesten het niet zo erg.. -.- ik dacht juist dat er meer mensen waren die het wel erg zouden vinden

    x


    Simple, but effective.

    Zwaar. Ik heb heel die laatste dag gehuild.

    Ik vond het wel enorm erg! We hadden een super leuke klas, erg veel meegemaakt... We hadden een afscheidsmusical en 2 meisjes hebben toen gehuild en ik eigenlijk ook maar ik heb het nooit laten merken, 's avonds in me bed heb ik het er allemaal uitgegooit


    dream, dare, fly!

    Ik was echt blij dat ik van ze af was, ze waren bijna allemaal irritant. Ik ben naar een andere school gegaan dan zij allemaal en heb ze nooit meer gezien.


    *insert philosophical cringe expression here*

    de helft van mijn klas ging huilen hahaha.

    Maar met de meeste van mijn basisschool ga ik nog om. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik vond het raar want ik kon het met iedereen goed vinden.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    ik moest zelf ook heel erg jankenxD

    Een paar mensen zou ik missen, mijn beste vriendin en een vriend kwamen in de zelfde klas als mij op de middelbare en voor de rest was het gewoon:
    Houdoe en bedankt, you were a fuckin' pain in the ass.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 20:44 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.