• Ik maak deze topic omdat ik gisteren mijn schriftje vond. Daar schreef ik over de afscheidsdisco van onze klas. Toen was ik 12. Nu ben ik 15. Ik had het toen erg moeilijk met het afscheid nemen. Toen ik het verhaaltje las moest ik weer huilen. Ik kan het me allemaal nog prima herinneren.

    Mijn vraag is: Hoe vonden jullie het afscheid van je basisschoolklas? Ik bedoel om afscheid te nemen van de kinderen van je klas, niet van de school.

    x

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 12:40 ]


    Simple, but effective.

    Casanova schreef:
    Ik vond het niet eens zo erg eigenlijk, ik heb nooit een goede band met mijn basisschoolklas gehad.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    bij ons was het dik feest xp ik zag al jaren dat groep 8 moest huilen toen ze van school gingen en dat begreep ik nooit en toen ik zelf van school ging ook niet want, bijna, iedereen ging naar dezelfde middelbare school. wel andere stromen maar ik ging nog steeds met dezelfde mensen om als op de basisschool.
    niemand jankte bij ons trouwens

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 20:50 ]


    She said: I gotta find out for myself

    Ik vond het heerlijk. Ik ben altijd gepest en ik was blij dat ik eindelijk van die jongens af was. Oké ik ging mijn vriendinnen missen, maar daar ging ik toch nog wel mee om. Dus ik had er weinig moeite mee, ik was wel toe aan iets nieuws.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 20:50 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bij mij ging het heel makkelijk. De jongens had ik niet veel mee, en eigenlijk heb ik niet echt afscheid genomen van m'n vriendinnen, maar we zijn wel uit elkaar gegroeid.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Casanova schreef:
    Ik vond het niet eens zo erg eigenlijk, ik heb nooit een goede band met mijn basisschoolklas gehad.

    Geweldig. Er zaten alleen maar vervelende kinderen in mijn klas. Er waren wel een paar aardige mensen, maar daar had ik niet echt een band mee ofzo.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 20:55 ]


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Casanova schreef:
    Ik vond het niet eens zo erg eigenlijk, ik heb nooit een goede band met mijn basisschoolklas gehad.


    Behalve dan met mijn 3 beste vriendinnen. De rest kan me niet veel schelen, ze mochten me toch niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vond het niet erg, want ik werd vreselijk gepest


    I solemny swear i am up to no good

    Ik had toen 2 bbf in mn klas, de rest kwam mijn strot uit.

    Rozeline en Emely... ken het nog goed herinderen,,

    Ik hield mijn tranen in hoor! laat me zelf niet kennen, en die klote kut directur had ik ook de tyvus in gescholden, mongool.

    maargoed. was best saai, op roos en em na.


    Whatever.

    Niet erg, stomme school en stomme klas.
    De mensen die ik aardig vond zaten dat jaar daarna toch bij mij op school


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vond het moeilijk.. Daarbij kwam kijken dat ik als enigst meisje van de andere meiden uit de klas naar de Havo ging en dus totaal een nieuwe start moest maken.
    Ik keek hier erg tegenop en bij het afscheid lieten de meesten ook een paar tranen.

    Ben wel blij dat ik met velen nog goed contact heb!


    La credenza è una medicina contro il timore

    moeilijk.
    ik ga nu naar de 2e maar ik mis mijn basisschoolklas nog steeds.
    ik was altijd bang dat ik op de middelbare school niet werd gerespecteert.
    maar gelukkig viel dat wel mee !
    en is het super gezellig op school.
    maar elke dag denk ik nog wel aan de basisschool.


    Life is a beautiful struggle

    Casanova schreef:
    Ik vond het niet eens zo erg eigenlijk, ik heb nooit een goede band met mijn basisschoolklas gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    De bassischool vond ik niet zo heel erg... Sommige mensen ging ik natuurlijk wel missen. Maar ik heb veel meer moeite waar ik nu mee geconfronteerd word. Ik moet afscheid nemen van mijn nieuwe klas. Ik ben vorig jaar over gezet naar Havo/Vwo (wij hebben 2 jarige brugklas) en ik was er dit jaar bijgekomen, maar nu moet ik alweer afscheid van ze nemen... wij zijn en waren een hele hechte klas!

    ik moest verschikkelijk huilen.
    Waarom? omdat ik in een super klas zat.
    & in die tijd klede ik me ook al meestal in het zwart en had ik mn haar paars & later zwart.
    Niemand zeurde daar over en vonden het allemaal wel oke (: & toen ik naar de middelbare ging kreeg ik van andere het tegenoverstelde.
    Kortom, ik vond het super moeilijk om afscheid te nemen.


    Vampire Heart.