• Ik ben een obsessie-fan van Justin Bieber. Soms fantaseer ik dat ik ''het'' met hem aan het doen ben... Welke Bieber-fans doen dat ook of hebben dat weleens gedaan?

    ik vind dit een best wel geniale topic.
    Ik fantaseer wel, maar niet over seks :3.
    Meestal zijn de dingen die ik fantaseer, ook de dingen die ik schrijf voor mijn story's. Heheh. :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Vuvuzela schreef:
    (...)
    huh wat? Leg uit x'D
    Dat was in de zomer van 2008. Een meisje maakte een topic aan met daarin 'Vanmorgen heb ik mijn eerste schaamhaartjes gekregen.' Het 'snotmeisje' deed mij ook denken aan het schaamhaarmeisje. :')


    Only losers can act the way you do

    omg LOL Dat is best wel raar eigenlijk, geile praatjes man... Maar ik heb wel vannacht gedroomd over Bieber, dat ik bij hem in zn huis mocht komen en dat ie me aardig vond, maar dát niet. XD


    "Let them eat cake!"

    Jouw topics zijn echt geweldig (cat)
    En nee, ik fantaseer niet over Bieber.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 11:17 ]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Italie schreef:
    Ik ben geen fan en wil nooit zo iets fantaseren over bieber.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Elke nacht gewoon maar niet alleen met Justin, ook nog met al die artiesten waar hij mee samen werkt. Een hele gangbang gewoon.
    [/Sarcasme]

    Okee jij bent denk ik niet helemaal honder % om hier een topic over te maken


    Als ik val sta ik op als ik sta val ik op

    xRapunzel schreef:
    Elke nacht gewoon maar niet alleen met Justin, ook nog met al die artiesten waar hij mee samen werkt. Een hele gangbang gewoon.
    [/Sarcasme]

    -plat-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Toch wel met een condoom?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    DeLorean schreef:
    Toch wel met een condoom?

    -plat-
    Nee joh, zonder. Dan kan ze binnnenkort gaan fantaseren over kleine biebertjes^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    DeLorean schreef:
    Toch wel met een condoom?


    Whahahahaa x'DD droogheid.

    On-topic:
    Niet over Bieber! D: Ik heb een vriend. -gayhand- :9~


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Starwarsdude schreef:
    (...)Dat was in de zomer van 2008. Een meisje maakte een topic aan met daarin 'Vanmorgen heb ik mijn eerste schaamhaartjes gekregen.' Het 'snotmeisje' deed mij ook denken aan het schaamhaarmeisje. :')

    Eej ze heet pulkje. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*