• Op een ander forum zag ik dit

    Topics die gesloten zijn eindigen op het kerkhof. Zo houden we het forum schoon en overzichtelijk.

    en dat heb je zeg maar een gedeelte van het forum wat het kerkhof is, dat lijkt me eigenlijk wel handig :)

    tegen: 8
    voor : 2

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 18:49 ]


    Dont say why me, say try me

    Persoonlijk vind ik het niet echt nodig..
    Topics die gesloten worden, eindigen vroeg of laat toch bij de laatste pagina's van zo'n subforum en er wordt waarschijnlijk niet eens meer naar gekeken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien na 10 dagen ofzo? Dat je het nog makkelijk terug kan vinden


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Onnodig. Na verloop van tijd worden topic vanzelf dichtgegooid. Daarna zakken ze weg door nieuwe topics.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Onnodig. Na verloop van tijd worden topic vanzelf dichtgegooid. Daarna zakken ze weg door nieuwe topics.


    everything, in time

    Ik vind het onnodig.


    Bad decisions make good stories.

    Onnodig. Ik hou de open / gelosten topics veel liever in hun eigen subforum, want dan kan ik het daar altijd nog opzoeken. En daarbij, het is weer extra, onnodig, rekenwerk voor de server.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het lijkt me eigenlijk erg vervelend als alle gesloten topics op één hoop worden gegooid. Het zou een stuk lastiger worden om dingen op te zoeken in oude topics als ze niet meer in het juiste subforum staan. Bovendien komen de gesloten topics sowieso altijd onderaan te staan doordat ze niet meer omhoog kunnen worden geschopt en lijkt het me, zoals de rest al zegt, een beetje onnodig werk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Onnodig en onhandig, want, zoals al eerder gezegd, kun je dan niets meer terugvinden omdat het uit het juiste subforum verdwenen is.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    RainbowDash schreef:
    Onnodig. Na verloop van tijd worden topic vanzelf dichtgegooid. Daarna zakken ze weg door nieuwe topics.

    Best onnodig


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Is niet echt handig als je zo'n topic nog eens wil herlezen. Nee, ik ben tegen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anarose schreef:
    Ik vind het onnodig.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Het lijkt me eigenlijk erg vervelend als alle gesloten topics op één hoop worden gegooid. Het zou een stuk lastiger worden om dingen op te zoeken in oude topics als ze niet meer in het juiste subforum staan. Bovendien komen de gesloten topics sowieso altijd onderaan te staan doordat ze niet meer omhoog kunnen worden geschopt en lijkt het me, zoals de rest al zegt, een beetje onnodig werk.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Tegen, het zoekt gewoon erg vervelend terug.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Square schreef:
    Het lijkt me eigenlijk erg vervelend als alle gesloten topics op één hoop worden gegooid. Het zou een stuk lastiger worden om dingen op te zoeken in oude topics als ze niet meer in het juiste subforum staan. Bovendien komen de gesloten topics sowieso altijd onderaan te staan doordat ze niet meer omhoog kunnen worden geschopt en lijkt het me, zoals de rest al zegt, een beetje onnodig werk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.