• Wat zou jij doen als je alleen in een kamertje zit met Tom Kaulitz?


    Je mpp moeder swaa

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    nou.. eigenlijk wel (nerd)

    Whaha gebr je fantasie dan(A)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hem vol op zn bek pakken (Y)
    Nee ehm, geen idee eigenlijk.


    Vampire Heart.

    Ik zou gewoon een beetje met hem praten en zou me zeker niet laten verleiden tot seks XD

    Plectrum schreef:
    (...)

    Wat doe jij Op MIJN topic? Hou eens op met dat Topic Gestalk van je hinderlijk mens :S

    Dan had je hem niet moeten aanmaken, dus niet gaan lopen zeiken. Je kunt ook gewoon normaal doen. De enige die hier hinderlijk bezig is, ben jij. (;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    'Hoi. Wat the hell doe jij hier? Ik heb maar een éénpersoonsbed en aangezien het 30 graden is en jij m'n type niet bent sodemieter ik je nu m'n kamer uit. Maar zou ik eerst een foto van je mogen maken? Niet dat ik zo erg fan ben van jullie muziek, maar het is een leuk souveniertje, nietwaar? En btw, als je dit niet verstaat, kun je dan Engels want mijn Duits suckt best wel. Okay, thanks.'


    No growth of the heart is ever a waste

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dan had je hem niet moeten aanmaken, dus niet gaan lopen zeiken. Je kunt ook gewoon normaal doen. De enige die hier hinderlijk bezig is, ben jij. (;


    Door jou ja Irritant ding,Op mijn topic (deze) Vertel je alleen dingen zoals elkaar mening accepteren etc. In plaats van iets op deze topic.Dan kan je je hier beter niet op richten ;) En serieus ik negeer je gewoon zo irri ben jij.Je denkt echt dat je wat bent.Ga eens een X met je eigen zaken bemoeien of ben je daar te zielig voor?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 9:42 ]


    Je mpp moeder swaa

    Dat wil niemand weten ^^

    Hahha, even serieus nu. Ik weet niet wat ik zou doen. Eerst me even knijpen om te weten of het echt is. En daarna zien we wel D:

    Portugal schreef:
    Naar hem staren en vragen wat hij hier doet.(krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zou mij afvragen hoe je ook alweer engels praat en hoe je moet ademen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Vragen waar Bill is. (':
    En ondertussen zijn hand van mijn been slaan. ;p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    vragen wat hij hier doet denk ik.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    KillBunnyNL schreef:
    mezelf afvragen: WTF doe ik hier en waarom zit ik hier eigenlijk nog steeds?

    (ik ben GEEN TH fan!)


    Als je geen TH fan bent, waarom reageer je dan op de titel?
    Niet gemeen of aanvallend bedoeld, maar ik vind het raar. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou hem eerst een tijdje aanstaren en dan heel vrolijk praten en flirten. Na 10 minuten vraagt hij me ten huwelijk en we krijgen 9 kinderen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    een beetje praten en dan kijken wat er verder gebeurd ?

    ja ik zou opzich best wel een keer met hem willen zoenen. maar dan zou ik hem wel eerst vragen om zijn pedopas. :X


    Life is a beautiful struggle

    Naar Bill vragen.(cat)