• Ja, dat doe ik. Ook toen ze tegen Uruguay moesten toen zat ik op het puntje van mijn stoel en zei ik dit allemaal:

    "MaartUn, Verdomme!" & "Maarten, ik hou van je!" -toen hij die bal ving.- En toen ze achter de bal aan gingen rennen. "Ja, pak hem! Pak hem!" En ik was daarna in een melige bui en toen riep ik nog naar de televisie: "Pak hem van achter!" -plat-. En tegen de Urugays zei ik: "Ha, domme niggars!" Nee, mijn commentaar op voetbal is heel lame ;x. Wat is joun commetaar? :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn reactie´s gaan als volgt; 'Gvd, irritate k-t scheids! Doe wat nuttigs en ga jezelf rukken!'
    of; 'Jemig, die gast is echt fcking ego. stupid retarded dickhole.'
    Meestal zoiets in die richting D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Meestal alleen. 'Weg bal, weg bal' en 'Schiet em der in.' en 'wat een sukkel'
    En soms nog wat andere dingen.(krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik zeur de hele tijd van "Pak die freaking bal, ah come on." enzo. xD Meestal Engels, of Duits. En Frans ook wel xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik scheld omin veel als ik voetbal kijk hahaha.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik schreeuw meestal 'OOOOHHHHHHHHHHHH BIJNAAAAAA' en 'omg villaaaah' XD

    Ik scheld beide teams uit tijdens een wedstrijd..:Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik maak altijd van die rare geluiden zoals,
    IEEEH, AAAAH, NEEEEE, KUUUUT, OEEEEE,
    Zoiets ..:9~

    Ik vind het juist irritant als mensen bij ons schreeuwen (krul)

    dan gaat het van ; KOM OP VAN PERSIE!HAAL HEM DER UIT SCHIJTS!

    en dan kom ik ; Neeee!Hij lekker(nerd)

    maar áls ik schreeuw is het ; ja,kom op.(maar dat is niet echt schreeuwen hahah)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Haha bij mij een beetje hetzelfde als awakening, of mijn famous voetbalkreet:
    Wat een luuuuul.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    als ze het slecht doen: verdomme *...* geef die bal niet zomaar weg, heb je geen ogen in je kop, krijg je nou daar al dat geld voor? kom op rennen, sneller, trap die kerel onderuit, het is je moeder niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    als ze het goed doen: ja kom op, naar voren, trap die bal tussen de palen, die anderen kunnen niet voetballen!!
    GOAL!: aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh *...* IK HOU VAN JE!!!!

    als de tegenstander probeert te scoren *in het gronings* durf je niet xD

    haha ik ben heel agressief met voetbal, ik zit me echt om niks op te winden :'D echt waar, ik denk dat ik morgen een hartaanval krijg :')

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 20:38 ]


    She said: I gotta find out for myself

    Mijn moeder is echt grappig, die gaat echt agressief worden haha. Mijn moeder ging op kuijt schelden _O_ En ik ging de hele tijd -nja toen Spanje speelde- in mijn handen klappen en gillen toen Casillas in beeld kwam. hahah, maar mijn moeder steekt me aan. ;x


    SLOAN.

    Ik maak nooit geluiden tijdens het voetbal, ze zitten toch kilometers ver weg ze horen me toch niet. Soms een "Oooh" als ze bijna scoren, maar dan stopt het


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik scheld ze helemaal stijf of ik prijs ze tot in de hemel.:P


    *insert philosophical cringe expression here*

    EUHJ, Forlán is geen niggar :9~
    Ik gooi mijn hand altijd de lucht in, jeweetwel van 'JONGEH'.


    I live for the applause, you will die for it.

    Behalve Forlán dan. Die is lekker :') Sorry Joker hihi.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus