• Ik wil graag een bh op een Amerikaanse site bestellen, maar ik ben een beetje onzeker over de maten. Als ik het namelijk opzoek kom ik meerdere maattabellen tegen, die elkaar soms tegenspreken. Kan iemand mij er misschien meer over vertellen?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou het niet weten, ik bestel mijn bh's nooit online. Je loopt ook nog eens de kans dat het toch niet de juiste maat is omdat het per bh verschilt. ;p Ik pas ze altijd aan voordat ik ze koop.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik normaal ook, maar de bh die ik op het oog heb kan ik nergens in nederland bestellen/kopen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:57 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hm, lijkt me een dure grap, BH's bestellen in de VS.


    quidquid excusatio prandium pro

    even een tripje naar de USA misschien ?


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dragen die dat daar? Amai. Ik vind dat altijd vreemd dat die in series altijd BH-loos rondlopen.
    Hoe dan ook, ik weet het niet. En zoals Alwin zegt, is dit wel een dure grap. Ik denk niet dat je 40 EUR meer voor je BH wilt betalen dan normaal en dat je er zo lang op moet wachten dat je vergeten bent dat je hem hebt besteld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Praelectio schreef:
    Ik zou het niet weten, ik bestel mijn bh's nooit online. Je loopt ook nog eens de kans dat het toch niet de juiste maat is omdat het per bh verschilt. ;p Ik pas ze altijd aan voordat ik ze koop.


    Bad decisions make good stories.

    Geen idee. Heb gister twee bh's bij de primark gekocht, nou, daaar passen ze niet in hoor. :') Heb geen idee. Vanaf nu pas ik ze liever gewoon aan.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik denk dat een bh toch iets is dat je eerst moet passen voor je er geld aan besteed.


    Get outta my head!

    Volgens mij staan er in sommige beha's ook maten van andere landen. Dus als ik jou was zou ik even op de labeltjes van je beha's gaan kijken.


    Physics is awesome

    Reloaded schreef:
    Ik denk dat een bh toch iets is dat je eerst moet passen voor je er geld aan besteed.


    † Love? I want to sleep.

    Ik bestel zo nu en dan nog wel iets bij de pabo en ik heb nog nooit problemen gehad met de maten voor een bh. Ik meet altijd netjes op zoals het daar op de site in de maattabel staat, bestel dan de bijbehorende maat en het past altijd gewoon perfect (:
    Misschien staat er op die Amerikaanse site zelf ook een maattabel ergens?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Britsanity schreef:
    Ik normaal ook, maar de bh die ik op het oog heb kan ik nergens in nederland bestellen/kopen.


    Dan moet het wel een hele speciale bh zijn. :') Het is niet mijn zaak, maar ik denk dat je misschien wel een soortgelijke kunt kopen hier in Nederland.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Britsanity schreef:
    Ik wil graag een bh op een Amerikaanse site bestellen, maar ik ben een beetje onzeker over de maten. Als ik het namelijk opzoek kom ik meerdere maattabellen tegen, die elkaar soms tegenspreken. Kan iemand mij er misschien meer over vertellen?


    Volgens mij is deze heel goed: http://convertking.net/nl/kleding_vrouwen/. De BH-maten staan onderaan de pagina.

    Succes,
    Els

    Denk dat je dan de maattabel moet hebben die op die site staan :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Reloaded schreef:
    Ik denk dat een bh toch iets is dat je eerst moet passen voor je er geld aan besteed.
    Idd BH's vallen altijd anders en het is zonder als je ermee zit. Want retouren naar de VS kost veel.


    Today will be Girl's Day party with you~