• Hai...
    Ik ben dus vorig weekend overgevlogen naar Amerika voor de begrafenis van Nicky (lees hier het hele verhaal)
    Ik had gezegd dat ik niet zou gaan, maar zijn mama stuurde me een ticket omdat ze wist wat het voor me zou betekenen. Maar het is nu ineens allemaal zo definitief(huil)Ik mis hem zo fel!! Ik zou normaal enkel een tekst voorlezen, maar ik heb ook dit gezongen op de begrafenis...
    Ik weet niet wat ik nu moet doen...
    Het doet zo'n pijn, ik kan niet meer slapen...
    Wat moet ik nu doen... Ik ben mijn alles kwijt geraakt, mijn wereld lijkt ineens te vergaan... Zijn trui die hier nog lag, zijn lievelingstrui, daar loop ik nu al dagen mee rond, ik neem hem zelfs mee naar school :(

    Sorry als je dit volledig hebt gelezen, ik heb het er gewoon heel moeilijk mee(huil)
    Xx

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]

    Geen zorgen, tijd heelt, maar hij blijft altijd in je hart bestaan (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Sterkte meid.


    <3

    Carcass schreef:
    Geen zorgen, tijd heelt, maar hij blijft altijd in je hart bestaan (:


    Sterkte meid (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ah, echt heel rot. ;(
    Dat liedje is echt prachtig.
    Heel veel sterkte.


    Smile and live.

    Veel sterkte.
    Het eenigste wat je kan doen is door gaan,met de tijd word de pijn minder,ik zeg niet dat hij weg gaat wand geloof me dat wil je niet,maar het word een stuk minder en dragelijk. Er komt een moment waarop je niet steeds aan hem denk en niet meer steeds de pijn voelt. Geloof me het word beter.

    Heel veel sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Is te begrijpen. Mensen verliezen is sowieso niet leuk. Maar zeker niet als ze heel veel voor je betekenen.


    Love sheds light one the darkest of times

    sterkte! (flower)


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Heel veel sterkte aan jou en zijn familie! (flower)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    veel sterkte... (flower)
    (K)


    Keep calm, fake a smile and move on

    Heel veel sterkte <33
    Niet te veel treuren, ik weet zeker dat Michy wil dat je een fijn leven verder hebt, geniet van de tijd die je hebt. Natuurlijk blijf je aan hem denken, en hem missen, maar denk dan aan het positieve.
    Life's hard, maar de tijd tikt door. Je moet verder, hoe kut het ook is.
    Nogmaals heel veel sterkte(flower)


    You can agree with me or you can be wrong

    Aw, het komt wel goed <3
    Het leven heeft tegenslagen, maar je komt er overheen! Het is moeilijk, maar het lukt je.
    Heel veel sterkte, tijd heelt alle wonden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sterkte (flower)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    veel sterkte he! met het verlies! het zal wel even moelijk worden maar ,hij blijft bestaan in je herinneringen en je hart zo kon je tenminste wel afscheid van hem nemen(ookal bestaat afschied niet in je hart) het zou denk ik nog moeilijker zijn geweest als ie kerngezond was en je het niet aan zag komen.
    ik hoop dat het je lukt om het te verwerken!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    StJimmy schreef:
    Veel sterkte.
    Het eenigste wat je kan doen is door gaan,met de tijd word de pijn minder,ik zeg niet dat hij weg gaat wand geloof me dat wil je niet,maar het word een stuk minder en dragelijk. Er komt een moment waarop je niet steeds aan hem denk en niet meer steeds de pijn voelt. Geloof me het word beter.

    Heel veel sterkte.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik wens je heel erg veel sterkte! (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.