• Ik heb ineens van die krassen (lijken heel erg op littekens) op de binnekant van mijn bovenbeen. En ze zijn rood/blauw/paars. ew. Wat een rare plek trouwens :/ Anyway, ik ben niet eens ergens tegenaan gebotst ofzo D: Het is er ineens..
    KIJK NOU.

    Ook kwam ik thuis van zwemmen, bloed ik ineens overal op mijn benen lol.
    HOE D: Wie heeft dat ook wel eens? 8D

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 23:50 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    What The hell? Dat is denk ik niet echt normaal :')

    Ik heb het bij mijn heupen, ik heb ooit eens een té strakke bikinibroek aangehad. Maar bij mij zijn het rode strepen die blijvend zijn, dom domme ik trouwens. En bij jou, ik weet het niet. :S


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb zo'n streep op mijn buik zitten! :Y)


    All was well.

    Ik heb dat bij mijn borsten. Dat krijg je als je huid te snel op wordt gerekt. En je kan er verder niets aan doen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die strepen dat zijn striemen, die krijg je gewoon door de jaren heen als je groeit en id pubertijd etc. Die worden vaak zichtbaar met heel heet weer of als je verkleurd que huidskleur. Maar, dat je ineens overal bloed is niet normaal :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Oke dat is een beetje eng.
    Ik denk misschien even wachten en er misschien spul op smeren en anders de huisarts bellen


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat bloed was niet erg heur 8D Klein beetje op 3 plaatsen. Nja, ik had het niet door dus zat er veel op. naha.

    Striemen? Hm, ik heb dat op beide bovenbenen Dx


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Dat bloed was niet erg heur 8D Klein beetje op 3 plaatsen. Nja, ik had het niet door dus zat er veel op. naha.

    Striemen? Hm, ik heb dat op beide bovenbenen Dx

    Kan zijn dat je een te strakke broek hebt aangehad.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 23:56 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Joker schreef:
    Dat bloed was niet erg heur 8D Klein beetje op 3 plaatsen. Nja, ik had het niet door dus zat er veel op. naha.

    Striemen? Hm, ik heb dat op beide bovenbenen Dx
    Ja, striemen zijn meestal blijven en vervagen uiteindelijk een beetje. De meeste mensen krijgen dit bij hun armen, bovenbenen, heupen, borsten, etc. Maar ja, als het op beide bovenbenen is zijn het gewoon striemen. Zo ziet het gewoon uit op de foto.


    Wie du mir, so ich dir.

    Er zijn echt veel meisjes die dat hebben. Binnenkant van de dijen en heupen enzo. Of ook op andere plaatsen. (: Maar, is ni schadelijk ofzo. ^^ Meestal wel blijvend s:


    007

    Dat zijn striemen..

    Daar heb ik heel veel last van op mijn dijbenen. Echt niet cool.. Het zijn gewoon striemen, niets aan te doen. Dat het bloedt is wel weird..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heb ik ook op m'n benen, zijn striemen (volgens sommige) ;p


    Don't be a drag, just be a queen.

    Het schijnt dat je striemen met bio-olie van De Tuinen oid kan laten weggaan, is me ooit door iemand verteld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Het schijnt dat je striemen met bio-olie van De Tuinen oid kan laten weggaan, is me ooit door iemand verteld.
    Nou, heb ik inderdaad ook gehoord. Daar verdwijnen ze wel voor een heel stuk mee als je er een beetje op tijd bij bent, schijnt. Dus ik zou zeggen @Joker, gewoon proberen kan vast geen kwaad


    Wie du mir, so ich dir.