• Ik zit zo te schrijven op Word. Een verhaal, wat ik nog niet geactiveerd heb. Maar nu zit ik dus bij mijn eigen verhaal te huilen. En het is niet zielig. Maar ze is juist zielsgelukkig. Maar het is echt raar. Ik zit gewoon om 1 uur 's nachts, het hele huis slaapt, te huilen en te schrijven.

    Maar goed, de vraag.
    Huilen jullie wel is om jullie eigen verhaal?
    Of om een verhaal van een ander?


    wth.

    Ik huil soms bij het schrijven van mijn Stand Alones. Het laat me zien dat als ik het op schrijf ga inzien dat iets niet kan of dat er iets moet veranderen of dat het beter is.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb gehuild bij dat twincest verhaal dat hier zo'n 2 jaar geleden héél bekend was op quizlet. Het noemde "twincest [no haters]"
    Dat einde was gewoon te zielig voor woorden!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb niet echt moeten huilen om een verhaal van me, maar ik vond het wel heel erg wat er gebeurde, ookal schreef ik het zelf en had ik eigenlijk voor een goede afloop kunnen zorgen :')


    The soul needs autumn.

    Jaman, ik heb al serieus gehuild met mijn eigen verhalen. ;x en ook met die van anderen, maar meer met die van mezelf. ;x

    Ik schrijf verhalen die voor mij ontzettend diep gaan. Als ik niet diep genoeg ga, dan heb ik niks aan het schrijven en doe ik iets niet goed. Dus, als ik huil, weet ik dat ik aan mezelf werk en ergens kom, ghehe (nerd). Dus eigenlijk altijd wel. Tenminste, bij serieuze verhalen dan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb nog nooit gehuild bij verhalen? ik lach me meestal helemaal dood.

    Maar als ik bijvoorbeeld een verhaal zou lezen en dat die hoofdrol een beetje op mij slaat kan het best dat ik ga huilen?


    Smiling but close to tears.

    Ik huil niet echt om mijn eigen verhaal,maar wel om andere verhalen,zeker als ze waar gebeurt is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij boeken, maar meer bij films :/
    Bij verhalen denk ik nog niet echt, maar dat is ook omdat ik de grappige er uit pik (nerd)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    nee daar zijn mijn eigen verhalen te slecht voor xD
    ik huil alleen bij boeken niet echt op quizlet ofzo


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Iksnaphet


    Als ik val sta ik op als ik sta val ik op

    ja best wel vaak, maar niet bij mijn eigen verhalen

    Ik huil altijd om verhalen. Altijd!Het maak echt neits uit hoor het is echt niet vreemd!(Y)


    When words fail music speaks

    Ik huil wel eens om boeken, als de schrijver het gevoel heel goed kan overbrengen. Maar bijna nooit om mijn eigen verhalen. Ik huilde een tijd geleden ook om alle oude liedjes van TH omdat ik ze zo mistte. Fail. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik moest huilen toen Bella helemaal wanhopig werd in haar auto, in New Moon, ja dat stukje voordat ze die motoren ga kopen. Ookal wist ik dat het een goed einde was, toch moest ik huilen :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik huil tranen emt tuiten bij mijn Miyavi-verhaal. Maar dan wel bij het deel wat hier nog niet op staat (krul)


    Life is an art, not a science.