• Ik lees vaak (ik was het er ook mee eens) dat er op quizlet veel 'bitches' zaten. Zelf ben ik ook niet altijd de aardigste en ik kan redelijk uit mijn slof schieten, maar dat doet iedereen wel eens.
    Vroeger waren we allemaal jonger, zaten we nog niet zo in de puberteit. Iedereen die 2008 -god, hartaanval hier want mijn haarspeltjes vielen van mijn buro- mist, moet even nagaan hoe oud we toen waren. De meesten zaten toen nog niet zo in de puberteit zoals we nu zitten.

    Er is ruzie, maar dat moeten we accepteren. Alleen we moeten niet alleen aan de ruzies denken, want ik weet zeker dat IEDEREEN hier zijn verhaal kwijt kan en dat diegene ALTIJD geholpen wordt. Ookal is het alleen maar 'sterkte', alleen door dit woordje kunnen we beseffen dat hier geen harteloze mensen opzitten.
    Quizlet is net zoals het in 2008 was, alleen dan met een stelletje puber in plaats van jongere meisjes.
    (ja ik weet dat er vroeger ook al mensen aan het puberen waren, maar nu zijn we verdriedubbelt)


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben het er mee eens. We zijn ouder geworden, gedragen ons allemaal anders, maar als het er op aan komt, dan zijn we er wel altijd voor elkaar.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik was in 2008 ook al aan het puberen en toch mis ik het. :'D
    En ik ben het er verder wel mee eens, je kunt hier wel over je problemen praten en zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    True true.


    -

    Voiceless schreef:
    Ik was in 2008 ook al aan het puberen en toch mis ik het. :'D
    En ik ben het er verder wel mee eens, je kunt hier wel over je problemen praten en zo.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Er zit wel een kern van waarheid in ookal zat ik er toen nog niet op, maar ik snap het idee zeg maar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind de mensen op Quizlet écht een stuk vriendelijker dan op andere sites (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Courtesan schreef:
    Ik ben het er mee eens. We zijn ouder geworden, gedragen ons allemaal anders, maar als het er op aan komt, dan zijn we er wel altijd voor elkaar.


    We accept the love we think we deserve.

    Ruocco schreef:
    Ik vind de mensen op Quizlet écht een stuk vriendelijker dan op andere sites (:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik was er nog lang niet in 2008, maar ik vind het hier geweldig, en ik denk niet dat ze me hier voorlopig weer weg krijgen, dus ja :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Goed gezegd (:
    En over 5 jaar zijn we allemaal 20 (of ouder, of net jonger) en dan zijn we allemaal uit de puberteit en allemaal oude zeikvrouwtjes(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik was 15 toen ik hier op kwam, ik ben nu bijna 19. Ik heb hier veel meegemaakt, veel ruzies meegemaakt. Maar als ik ruzie met iemand had praatte ik er achteraf mee alsof er nooit wat gebeurd was. Komt door de naamverandering en dat vind ik wel een positief punt, eigenlijk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Genius schreef:
    True true.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik was er nog niet in 2008, maar ik vind Q super. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vroeger waren we allemaal jonger, zaten we nog niet zo in de puberteit. Iedereen die 2008 -god, hartaanval hier want mijn haarspeltjes vielen van mijn buro- mist, moet even nagaan hoe oud we toen waren. De meesten zaten toen nog niet zo in de puberteit zoals we nu zitten.
    Maar toen zaten er ook andere mensen op Q.
    En ik snap dat mensen veranderen, maar dat betekent niet dat er dan opeens van alles gezegd mag worden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Voiceless schreef:
    Ik was in 2008 ook al aan het puberen en toch mis ik het. :'D
    En ik ben het er verder wel mee eens, je kunt hier wel over je problemen praten en zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.